کد خبر : 1690406 | 29 خرداد 1399 ساعت 17:49 | 38.2K بازدید | 2 دیدگاه

رکورد نادر استقلال؛ ۴ رباط صلیبی در یک فصل

در اتفاقی نادر ،چهارمین بازیکن استقلال هم در این فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد

رکورد نادر استقلال؛ ۴ رباط صلیبی در یک فصل 

به گزارش "ورزش سه " اخبار رسیده  از اردوی استقلال حاکی از مصدومیت مرتضی تبریزی از ناحیه رباط صلیبی است .در صورت رسمی شدن خبر ،او بعد از داریوش شجاعیان و محسن کریمی و رضا آذری چهارمین بازیکنی است که در این فصل دچار آسیب دیدگی از ناحیه  رباط صلیبی می شود.


کریمی که  در بازی با ذوب آهن  و شجاعیان در بازی با سایپا دچار  این مصدومیت شدند  ، در فصول گذشته نیز تجربه این  نوع مصدومیت را داشته اند.هر چند آنها بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت  در حال حاضر به تمرینات استقلال اضافه شده اند و در حال آماده کردن خود برای اضافه شدن به تمرینات گروهی هستند.


فرشید اسماعیلی به دفعات مختلف در این فصل مصدوم شده و بازی های زیادی را از دست داده است.عارف غلامی ،شیخ دیاباته ،سیاوش یزدانی نیز بازی های زیادی را در این فصل به دلیل مصدومیت در کنار تیم نبودند.
در این شرایط دکتر ستوده امروز در پیامی از تیم بدنسازی استقلال خواست چیدمان تمرینات را طوری طراحی کنند تا مصدومان استقلال در این روزهای تمرینات پساکرونایی کمتر شود.


به دور از هر پیش داوری و ایراد گرفتن به کادر بدنسازی ،کادر فنی ،کادر پزشکی و حتی زمین های بد تمرین استقلال در اوایل و اواسط فصل ،آن چه که برای استقلال و فرهاد مجیدی در این روزها واجب است آسیب شناسی  دقیق موضوع و جلوگیری از اتفاقات مشابه است که بنظر باید هر چه زودتر  با تشکیل جلسه ای با حضور کادر فنی و پزشکی باشگاه به آن دست یابد.

دیدگاه‌ها