کد خبر : 1690459 | 30 خرداد 1399 ساعت 02:37 | 37.2K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید 3-0 والنسیا: کاملا کهکشانی!

رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل والنسیا، فاصله با بارسلونا را بار دیگر به دوامتیاز کاهش داد.

رئال مادرید 3-0 والنسیا: کاملا کهکشانی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در نیمه اول نتوانستند دروازه حریف را باز کنند، در نیمه دوم توسط کریم بنزما (دو گل) و مارکو آسنسیو، دروازه والنسیا را باز کردند و به سه امتیاز این دیدار خانگی رسیدند.

بازی با برتری رئالی ها آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما اولین موقعیت جدی این تیم در دقیقه 12 ایجاد شد. ادن هازارد بعد از یک و دو با کریم بنزما، صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او را یاسپر سیله‌سن به خوبی مهار کرد.

دو دقیقه بعد نوبت والنسیا بود که یک موقعیت خوب روی دروازه رئال ایجاد کند اما ضربه رودریگو را هم تیبو کورتوا مهار کرد. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 22 والنسیا به گل رسید اما داور بعد از استفاده از VAR، این  گل را نپذیرفت.

 

1504138

 

در دقیقه 30 بار دیگر سیله‌سن دروازه والنسیا را نجات داد. این بار دنی کارواخال با یک نفوذ خوب و شوتی خطرناک، می توانست گل اول را به نام خود کند اما ضربه دروازه بان هلندی با پا توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این والنسیا بود که می توانست به گل برتری برسد اما حضور به موقع کارواخال، مانع گلزنی تورس شد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 55، روی ارسال هازارد، بنزما می توانست قفل دروازه والنسیا را باز کند اما ضربه مهاجم فرانسوی راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد. سه دقیقه بعد این فده والورده بود که صاحب یک موقعیت شد اما ضربه او هم نتوانست سیله‌سن را مغلوب کند.  

اما سرانجام در دقیقه 61، بنزما رئال را به گل اول رساند.روی پاس در عمق مودریچ و سپس پاس در عرض هازارد بود که بنزما صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1504147

 

فشار حملات رئال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 66، کارواخال می توانست زننده گل دوم رئال باشد اما باز هم سیله‌سن دروازه تیمش را نجات داد. حملات رئال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 74، این تیم به گل دوم رسید. روی حرکت خوب فرلان مندی از سمت چپ و پاس عرضی او، مارکو آسنسیو با یک ضربه بغل پای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه والنسیا فرستاد.

 

1504149

 

زدن گل دوم هم از فشار حملات رئال کم نکرد و این تیم همچنان تیم برتر میدان بود تا اینکه در دقیقه 86 به گل سوم رسید. روی یک حرکت هماهنگ تیمی بود که  پاس آسنسیو، بنزما را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به طاق دروازه والنسیا کوبید.

 

1504160

 

سه دقیقه بعد شب تلخ والنسیا کامل شد و لی کانگ این، ستاره کره ای این تیم، تنها 13 دقیقه بعد از ورود به زمین، به دلیل خطای شدید روی راموس،  کارت قرمز گرفت و از بازی اخراج شد. در دقایق اضافی بازی راموس می توانست به گل چهارم برسد اما ضربه سر تونی کروس تبدیل به گل نشد تا بازی با همان سه گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها