کد خبر : 1690469 | 30 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما: فکرش را هم نمی‌کردم به این جایگاه برسم

کریم بنزما که دیشب دبل کرد، یک سوپرگل زد و موفق شد از آمار گلزنی فرانس پوشکاش عبور کند می‌گوید هرگز حتی تصورش را هم نمی‌کرده که در رئال به چنین جایگاهی دست پیدا کند.

بنزما: فکرش را هم نمی‌کردم به این جایگاه برسم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما در بازی دیشب رئال مادرید و والنسیا که با پیروزی 3-0 رئالی‌ها به پایان رسید مرد اول میدان بود. او هم برای تیمش دبل کرد، دبلی که یکی از گلهایش سوپرگلی استثنایی بود، و هم با عبور از آمار گلزنی فرانس پوشکاش افسانه‌ای توانست نامش را به عنوان یکی از پنج گلزن برتر تاریخ رئال مادرید به ثبت برساند.

 

1504173

 

بنزما حالا از رکورد پوشکاش که 242 گل بوده عبور کرده و با 243 گل در رتبه پنجم جدول بهترین گلزنان تاریخ رئال قرار دارد. رتبه‌های جلوتر از بنزما در اختیار کریستیانو رونالدو با 451 گل، رائول با 323 گل، آلفردو دی استفانو با 308 گل و سانتیانا با 290 گل قرار دارد.

 

بنزمای فرانسوی که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید ملحق شده و تا امروز بازیکن این تیم بوده در پایان بازی گفت:" من هیچوقت تصورش را هم نمی‌کردم به اینجا برسم. خیلی خوشحالم. مدتها است دارم تلاش می‌کنم و خوشحالم که نتیجه این تلاش‌هایم پیشرفت کردن و بهتر شده بوده".

 

ستاره فرانسوی رئال در ادامه گفت:" امیدوارم بتوانم به پیشرفت ادامه دهم. از اینکه برای این باشگاه بازی می‌کنم واقعا خوشحالم. این بازی به دلیل قدرت حریف، بازی ساده‌ای نبود. در مورد گل دوم باید بگویم همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. مارکو توپ را سانتر کرد و من کنترلش کردم. بعد با پای چپ شوت زدم و توپ وارد دروازه شد. به نظر ساده می‌آید ولی برای اینکه چنین ضربه‌ای موفق باشد باید خیلی سریع انجام شود".

 

 

دیدگاه‌ها