کد خبر : 1690470 | 30 خرداد 1399 ساعت 09:38 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

نظر کارشناس مارکا درباره صحنه جنجالی رئال- والنسیا

آندوخار اولیور، کارشناس داوری مارکا، می گوید که گل والنسیا در نیمه اول بازی دیشب این تیم مقابل رئال مادرید به درستی مردود اعلام شد.

نظر کارشناس مارکا درباره صحنه جنجالی رئال- والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، از نخستین دقایق بامداد امروز دو تیم رئال مادرید و والنسیا در چهارچوب رقابتهای هفته بیست و نهم لالیگا و در ورزشگاه آلفردو دی استفانو به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی قاطع و 3-0 شاگردان زین الدین زیدان خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد همچنان رقابت در صدر جدول بین دو تیم رئال و بارسا داغ دنبال شود.

 

در دقیقه 20 مسابقه دیشب اما والنسیا پیش از تیم میزبان به گل برتری دست یافت. این گل توسط مهاجم اسپانیایی و ملی‌پوش این تیم یعنی رودریگو مورنو به ثمر رسید اما داور مسابقه بعد از کش و قوس های فراوان و مراجعه چندباره به مانیتور VAR آن را مردود اعلام کرد.

 

 

1504174

 

 

با این وجود بازیکنان و کادر فنی والنسیا بعد از این تصمیم داور بسیار ناراحت و معترض بودند و اعتقاد داشتند که گل رودریگو در شرایط درستی به ثمر رسیده است. در همین رابطه آندوخار اولیور کارشناسی داوری مارکا به اظهار نظر در این باره پرداخته و اعلام کرده که گل والنسیا به درستی مردود اعلام شده چراکه مکسی گومز کاملاً در منطقه آفساید قرار داشته است.

دیدگاه‌ها