کد خبر : 1690482 | 30 خرداد 1399 ساعت 10:55 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی واتفورد

صدای مصنوعی تماشاچی، مثل خنده کنسروی است

سرمربی واتفورد با انتقاد از پخش صدای مصنوعی تماشاچیان در پخش تلویزیونی بازی‌های پساکرونا آن را به "خنده کنسروی در سریال‌های کمدی آمریکایی" تشبیه کرد.

صدای مصنوعی تماشاچی، مثل خنده کنسروی است

به گزارش "ورزش سه"، نایجل پیرسون سرمربی تیم لیگ برتری واتفورد می‌گوید صدای مصنوعی تماشاچیان که در دوران پساکرونا و در جریان بازی‌های بدون تماشاچی، در زمان پخش تلویزیونی‌ها بازی‌ها روی تصویر گذاشته می‌شود به نظرش غیر قابل تحمل است. پیرسون از این صدا به عنوان خنده کنسروی یاد کرده و آن را به صدای خنده مصنوعی در سریالهای کمدی آمریکایی تشبیه کرد.

 

لیگ برتر انگلیس از این هفته آغاز شده و یکی از تمهیداتی که برای هر چه نزدیک‌تر کردن شرایط مسابقات به شرایط پیش از کرونا در نظر گرفته شده پخش کردن صدای مصنوعی تماشاچیان در بازی‌های بدون تماشاچی است.

 

1504193

 

هفته گذشته واتفورد یک بازی دوستانه در مقابل برنت‌فورد برگزار کرد که در جریان این بازی بدون تماشاچی، سر و صدای تماشاچی به صورت مصنوعی از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شد. چند بازیکن واتفورد از این حرکت به شدت انتقاد کرده و آن را آزاردهنده توصیف کردند. حالا سرمربی این تیم هم موضع مشابهی گرفته هاست.

 

پیرسون در این باره گفت:" ما باید شرایط را همانطور که هست تحمل کنیم. استادیومهای ما مثل همه استادیومهای دنیا بدون تماشاچی خواهد بود. ما از ایده پخش صدای تماشاچی از بلندگو اصلا خوش‌مان نمی‌آید. این دقیقا مثل سریال‌های کمدی آمریکایی است. من اصلا نمی‌توانم با خنده کنسروی ارتباط بگیرم و تحملش کنم. نباید سعی کنیم جوی بوجود بیاوریم که وجود خارجی ندارد و تقلبی است".

 

 

دیدگاه‌ها