کد خبر : 1686318 | 08 خرداد 1399 ساعت 12:40 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان واتفورد: گفتند ای کاش پسرت کرونا بگیرد!

کاپیتان واتفورد می‌گوید بعد از اعلام نگرانی بابت شروع زودهنگام لیگ برتر با آزار و اذیت‌های شدید و باورنکردنی روبرو شده است.

کاپیتان واتفورد: گفتند ای کاش پسرت کرونا بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، تروی دینی، کاپیتان باشگاه واتفورد می‌گوید بعد از آنکه نسبت به شروع زودهنگام لیگ برتر انگلیس ابراز نگرانی کرده و گفته نباید جان فوتبالیست‌ها را در بحران کرونا به خطر انداخت، با آزار و اذیت‌های شدید و باورنکردنی روبرو شده و حتی به او گفته شده ای کاش پسر خردسالت کرونا بگیرد تا دیگر خواهان تعطیلی فوتبال نباشی!

 

1499394

 

اعلام نگرانی تروی دینی بابت بازگشت زودهنگام لیگ برتر حتی قبل از آن انجام شد که نتیجه تست کرونای دو همبازی او مثبت اعلام شود. دینی گفته بود از این می‌ترسد که اعامل انتقال ویروس کرونا به پسر پنج‌ماهه‌اش باشد که به مشکلات تنفسی هم مبتلا است.

 

دینی در گفتگو با سی‌ان‌ان گفت:" درباره پسرم کامنت‌های خیلی بدی گرفتم. چند نفر گفته بودند امیدوارم پسرت کرونا بگیرد! اگر هم به این جور کامنت‌ها جواب بدهم پیش خودشان می‌گویند آها، گیرش انداختیم. اینطوری ادامه می‌دهند و وضعیت بدتر می‌شود".

 

باشگاه‌های لیگ برتری بعد از آنکه دولت بریتانیا موافقت خود را با کاهش از سخت‌گیری برای ورزشکاران اعلام کرد باشگاه‌های لیگ برتری این هفته رای به شروع دوباره تمرینهای گروهی دادند.

 

 

دیدگاه‌ها