کد خبر : 1690492 | 30 خرداد 1399 ساعت 11:37 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار برای فدراسیون فوتبال 

جام ملت های جوانان به تعویق نمی افتد

به نظر می رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ای برای تعویق جام ملت های جوانان در تاشکند ندارد و بازی ها بر اساس همان تاریخ از پیش تعیین شده برگزار می شود.

 جام ملت های جوانان به تعویق نمی افتد 

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ جام ملت های نوجوانان آسیا در بحرین را از شهریور به آذر  تغییر داد و این ذهنیت برای خیلی ها پیش آمد که به صورت اتوماتیک وار بازی های جوانان هم با تاخیر سه ماه آغاز شد اما در عمل اتفاق خاصی در این زمینه رخ نداده است و تاریخ برگزاری بازی ها در سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از قرعه کشی همان تاریخ های از پیش تعیین شده است و این می تواند یک زنگ خطر جدی برای تیم ملی فوتبال جوانان ایران باشد. در حالی که همه تیم ها تمرینات خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کرده اند هنوز از آغاز تمرینات تیم ملی جوانان در تهران خبری نیست و جالب اینکه تیم مربی هم ندارد!

 

تیم ملی جوانان هم همانند تیم ملی جوانان در جام ملت ها و انتخابی جام جهانی در گروه اول قرار گرفته اما با میزبان بازی ها یعنی ازبک و تیم های اندونزی – میزبان جام جهانی جوانان در سال 2021 و کامبوج همگروه است و بر اساس اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در اولین بازی 14 اکتبر برابر با 23 مهر ساعت 19 به وقت محلی در تاشکند به مصاف تیم میزبان یعنی ازبکستان می رود. این مسابقات در نهایت 31 اکتبر به پایان می رسد و تیم های صعود کرده به مرحله نیمه نهایی بازی ها راهی جام جهانی زیر 20 سال می شوند. مسابقاتی که این دوره به میزبانی آسیا و کشور اندونزی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها