کد خبر : 1690498 | 30 خرداد 1399 ساعت 12:13 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: تاتنهام در تابستان ولخرجی نمی‌کند

مورینیو امیدهای هواداران تاتنهام به خرید ستاره‌های بزرگ را کمرنگ کرد و گفت انتظار ندارد این باشگاه امسال تابستان هزینه زیادی در بازار نقل و انتقالات بکند.

مورینیو: تاتنهام در تابستان ولخرجی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه عده زیادی از هواداران تاتنهام به خرید چند ستاره بزرگ و نامدار توسط تیم‌شان در تابستان جاری امیدوارند، ژوزه مورینیو سرمربی این تیم امیدهای آنها را کمرنگ کرد. مورینیو می‌گوید انتظار ندارد در تابستان امسال تاتنهام بتواند در حد رقبایش چلسی و منچستریونایتد هزینه کند. 

 

1504210

 

مورینیو در یک کنفرانس خبری گفت:" هر باشگاهی وضعیت، فلسفه و رویکرد خاص خود را دارد. من انتظار ندارم ما در موقعیت هزینه‌های بزرگ باشیم. انتظار من این است که باشگاه تاتنهام رویکردی متعادل و صادقانه در پیش بگیرد".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ما می‌دانیم که از این به بعد در همان لیگ و در همان دنیا حضو خواهیم داشت، و با باشگاه‌هایی رقابت می‌کنیم که با ما تفاوت زیادی دارند. همین الان باشگاه‌هایی هستند که مشغول صرف هزینه‌های زیاد و خرید بازیکنان مهم هستند. تا پایان فصل هنوز 9 بازی دیگر باقی مانده. ولی ما متعادل باقی می‌مانیم. باشگاه تاتنها همیشه یک باشگاه متعادل بوده. انتظارم این است که هیچ حرکتی در بازار نکنیم و دقیقا با همین تیم در فصل آینده بازی کنیم؟ نه. انتظار من این است که در دو سه پست پیشرفت کنیم و بازیکنهایی به خدمت بگیریم".

 

 

دیدگاه‌ها