کد خبر : 1690524 | 30 خرداد 1399 ساعت 14:35 | 29.4K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

پایان کار احتمالی مائوریتزیو ساری در یوونتوس

در ایتالیا این ادعا مطرح شده است که مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در پایان فصل برکنار خواهد شد.

پایان کار احتمالی مائوریتزیو ساری در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پس از فینال کوپا ایتالیا که با برتری ناپولی بر یوونتوس در ضربات پنالتی حاصل شد، انتقادات از بیانکونری به اوج خود رسیده است. بیش از همه نیز کریستیانو رونالدو و مائوریتزیو ساری تحت فشار قرار گرفته اند و گفته می شود سرمربی یووه شغل خود را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

یوونتوس تا پیش از بازی فینال یکی از شانس های کسب سه گانه بود اما حالا باید تمرکز خود را روی سری آ و لیگ قهرمانان بگذارد. یووه هنوز 12 بازی دیگر باید در سری آ انجام دهد. در سری آ یووه رقیبی جدی چون لاتزیو را پیش رو دارد و کار ساده ای برای قهرمانی نخواهد داشت؛ ضمن اینکه در لیگ قهرمانان نیز باید شکست 1-0 بازی رفت یک هشتم نهایی برابر لیون را جبران کند.

 

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، سران یوونتوس از عملکرد تیم در فصل جاری رضایت ندارند و پس از شکست در فینال جام حذفی، حالا به این نتیجه رسیده اند که ساری مربی ایده آلی برای شان محسوب نمی شود؛ با این حال به او تا پایان فصل فرصت خواهند داد. به نظر می رسد تنها قهرمانی در لیگ قهرمانان می تواند ضامن بقای ساری در یوونتوس باشد و حتی فتح سری آ نیز نمی تواند ناجی سرمربی سابق ناپولی و چلسی شود.

یوونتوس سه شنبه سوم تیر کار خود در سری آ را در زمین بولونیا از سر خواهد گرفت؛ در حالی که لاتزیو را در یک امتیازی خود می بیند.

 

 

 

دیدگاه‌ها