کد خبر : 1690544 | 30 خرداد 1399 ساعت 17:13 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

صلاح غایب بزرگ لیورپول در دربی مرسی ساید؟

ممکن است محمد صلاح نتواند به دلیل مصدومیت در دیدار حساس برابر اورتون تیمش را همراهی کند.

صلاح غایب بزرگ لیورپول در دربی مرسی ساید؟

به گزارش "ورزش سه"، از چهارشنبه شب گذشته لیگ برتر انگلیس نیز فعالیت خود را مجددا شروع کرد و به فاصله 9 بازی تا پایان رقابت ها،  تقریبا غیرممکن است که قهرمانی به تیمی دیگر غیر از لیورپول برسد. قرمزها پس از 30 سال در لیگ انگلیس موفق به کسب عنوان قهرمانی خواهند شد تا به طلسم طولانی خود پایان دهند.

 

 

1483887

 

 

چهارشنبه منچسترسیتی توانست آرسنال را در دیداری عقب افتاده شکست دهد و به این ترتیب حتی برتری لیورپول برابر اورتون در بازی روز یکشنبه نیز قهرمانی این تیم را قطعی نمی کند. با این حال کسب 3 امتیاز حساس این بازی می تواند تیم کلوپ را در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر قرار دهد. 

محمد صلاح در بازی دوستانه برابر بلکبرن غایب بود و در آخرین جلسه تمرینی تیمش نیز شرکت نکرده است. تصاویری از مصدومیت او منتشر شده است که البته هنوز باشگاه لیورپول واکنشی به آن نداشته است. 

 

 

1470952

 

 

دربی شماره 236 مرسی ساید مانند هیچ یک از 235 دیدار قبلی نخواهد بود زیرا در ورزشگاه خالی گودیسون پارک بازی خواهد شد و این اولین تصویر واقعی در مورد چگونگی ظاهر جدید فوتبال در لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا است.

باید دید یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از بازی برابر اورتون اشاره ای به غیبت گلزن مصری تیمش خواهد داشت یا ترجیح می دهد تیم حریف را هنگام بازی غافلگیر کند. روبرتو فیرمینو و سادیو مانه دو مهاجم دیگر لیورپول در شرایط خوبی قرار دارند. 

دیدگاه‌ها