کد خبر : 1690548 | 30 خرداد 1399 ساعت 17:44 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

رونالدو باید پنالتی دوم یوونتوس را می زد

سرمربی مشهور ایتالیای معتقد است در شرایط خاصی که یووه در ضیافت پنالتی ها برابر ناپولی داشت بهتر بود رونالدو پنالتی دوم تیمش را می زد.

رونالدو باید پنالتی دوم یوونتوس را می زد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس با شکست از ناپولی در ضربات پنالتی نتوانست به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند و پس از این ناکامی کریستیانو رونالدو و مائوریتزیو ساری به شدت تحت فشار انتقادات قرار دارند.

رونالدو قصد داشت پنالتی پنجم تیمش را بزند ولی نوبت به او نرسید و ناپولی با توجه به اینکه پائولو دیبالا و دانیلو دو پنالتی اول یووه را از دست داده بودند، توانست 4-2 برنده شود. بازی در وقت های قانونی بدون گل مساوی شده بود.

 

 

1484290

 

 

فابیو کاپلو سرمربی سابق یوونتوس در مصاحبه با توتواسپورت و در مورد شکست یوونتوس گفت:« همه دیدند که یوونتوس در نیمه دوم به شدت افت کرد و حتی برابر میلان در بازی برگشت نیمه نهایی هم دچار مشکل شد. معتقدم یوونتوس این روزها روی فرم نیست و مشکلاتی دارد. تعویض های کم مائوریتزیو ساری؟ این به نظر خود مربی بستگی دارد. مهم نیست چند نفر روی نیمکت دارید، روند بازی و کیفیت نیمکت نشین ها اصل مهم در تعویض ها هستند. جای هیچ گلایه ای به ساری نیست.»

 

رونالدو در پنالتی ها:« با توجه به اینکه پنالتی اول یووه از دست رفته بود، بهتر بود او پنالتی دوم تیمش را می زد. پنالتی اول را معمولا مطمئن ترین بازیکن می زند. برای خودم نیز پیش آمده بود که بازیکنی به من می گفت، می خواهد پنالتی اول را بزند و من هم به خاطر اعتماد به نفسش پنالتی را به او می دادم.»

 

 

1504057

 

 

 

احتمال اخراج ساری:«معتقدم او فصل بعد سرمربی یووه خواهد بود چرا که یک مربی خوب و آماده است. هدایت یووه کار ساده ای نیست. یوونتوس بازیکنانی بزرگ و با شخصیت بالا دارد و باید به آنها ثابت کند که ایده هایش ضامن موفقیت تیم هستند.»

 

 

دیدگاه‌ها