کد خبر : 1690550 | 30 خرداد 1399 ساعت 18:00 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریچارلیسون:

مدافعانی بهتر از فن دایک در دنیا داریم

مهاجم برزیلی اورتون معتقد است تعریف و تمجید ها از ویرژیل فن دایک بیش از اندازه است.

مدافعانی بهتر از فن دایک در دنیا داریم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک ژانویه 2018 با انتقالی رکوردشکن به ارزش 75 میلیون پوند به لیورپول پیوست و همان سال با قرمزها به فینال لیگ قهرمانان رسید ولی با شکست از رئال، به نایب قهرمانی رضایت دادند. یک سال بعد او نقش فوق العاده ای در دوباره فینالیست شدن لیورپول در لیگ قهرمانان ایفا کرد و این بار جام را بالای سر بردند.

 

 

 

 

فن دایک در رده بندی توپ طلا پس از لیونل مسی دوم شد و البته از سوی یوفا بهترین بازیکن اروپا معرفی شد. بسیاری او را بهترین مدافع دنیا می دانند ولی ریچارلیسون عقیده ای دیگر دارد.

ستاره برزیلی اورتون در این رابطه گفت:« مردم در مورد فن دایک زیاد صحبت می کنند. بله، فن دایک مدافع بزرگی است ولی توانسته ام او را دریبل بزنم و مدافعانی بهتر از او هم در دنیا داریم؛ برای مثال تیاگو سیلوا، مارکینیوش و سرخیو راموس.»

 

 

1471530

 

 

اورتون از سال 1995 دیگر نتوانسته فاتح هیچ جامی شود ولی به لطف پول های فرهاد مشیری و اندیشه های کارلو آنچلوتی امیدوار است فصل بعد طلسم را بشکند.

ریچارلیسون هم در این مورد خوشبین است:«هواداران کمی صبوری کنند. اگر کسی بتواند اورتون را صاحب جام کند، او کارلو آنچلوتی است. او یک برنده ذاتی است و اگر ایده هایش در تیم جا بیفتند، شکی نداشته باشید که بالاخره ما هم قهرمانی را تجربه خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها