کد خبر : 1690553 | 30 خرداد 1399 ساعت 18:24 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی خواهم در مورد تیمو ورنر صحبت کنم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد شروع دوباره فوتبال در دربی بسیار جالب است.

کلوپ: نمی خواهم در مورد تیمو ورنر صحبت کنم

 


به گزارش "ورزش سه"، بعد از حدود سه ماه دوری از میادین، لیورپول این هفته در گودیسون پارک مهمان اورتون خواهد بود. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و ابراز علاقه ای برای اظهارنظر در مورد از دست دادن شانس خرید تیمو ورنر نشان نداد.

 

انتقال تیمو ورنر به چلسی: "ما درباره نقل و انتقالات خصوصا در مورد باشگاه چلسی صحبت نمی کنیم. هیچ حرفی برای گفتن ندارم، تیمو ورنر بازیکن خوبی است و فصل آینده برای چلسی بازی خواهد کرد.

 

1503480

 

دیدار برابر اورتون: "اگر به نتیجه ای که می خواهید نمی رسید دلایل زیادی برای آن وجود دارد. من از عملکرد لیورپول مقابل اتلتیکومادرید به طور کامل رضایت داردم. اورتون بسیار با انگیزه خواهد بود. شروع یک فصل با برگزاری دربی در یک فصل عادی بسیار جالب خواهد بود، اما اکنون به دلایل مختلف این یک بازی خاص برای ما است.

 

بدون 9 هفته بازی کردن ممکن است آمادگی تان را از دست بدهید، ما نمی دانستیم چه زمانی قرار است به میدان برویم و به همین دلیل برای مقطع مشحصی تمرین نمی کردیم و در این موقعیت حفظ آمادگی پروسه دشواری بود. من تصور می کنم اورتون در شرایط بسیار خوبی باشد، اما اینجا لیگ برتر است و این شرایط طبیعی می باشد. من تصور می کنم دیگر تیم ها به شدت تمرین کرده باشند، من نیز از شرایط بازیکنان و فرم فعلی آنها متعجب نشدم.

 

1501443

 

من بسیاری از بازی های بوندس لیگا را تماشا می کنم و به نظرم با توجه به تعدد بازی ها، فشار و شدت به اندازه گذشته نبود. اما این برای همه ما یک چالش است و به دنبال بهانه نیستیم، بنابراین خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

پروتکل های بهداشتی: "اگر یکی از بازیکنان ما به ویروس مبتلا شود برای ما مشکل بزرگ خواهد بود، بنابراین ما باید آنها را در وضعیت خوبی نگه داریم. همه از رابطه خوبم با بازیکنان باخبرند و آنها به راحتی قوانین را رعایت کردند."

دیدگاه‌ها