کد خبر : 1690557 | 30 خرداد 1399 ساعت 18:43 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: شخصا تیمو ورنر را راضی کردم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از انتقال تیمو ورنر، ستاره گلزن آلمانی به این تیم ابراز رضایت کرد.

لمپارد: شخصا تیمو ورنر را راضی کردم

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و پیشنهادات تیم های بزرگ اروپایی، در نهایت تیمو ورنر به درخواست چلسی پاسخ مثبت داد و قرار است از فصل بعد در استمفوردبریج بازی کند. فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از دیدار با آستون ویلا مدعی شد دنبال بازیکنانی مانند تیمو ورنر بوده است.

 

فرانک لمپارد گفت: "من فکر می کنم تیمو ورنر به وضوح بازیکنی است که ما خواهان جذبش بودیم. تیمو ورنر استعداد بسیار زیادی دارد و ما به او ثابت کردیم که می خواهیم پیشرفت کنیم و او نیز این کار را انجام خواهد داد، من از در اختیار داشتن ورنر هیجان زده ام. من شخصا مکالمات خوبی با او داشتم، به نظر می رسید که چلسی یک پروژه هیجان انگیز برای او باشد و من خوشحال شدیم که او باشگاه ما را انتخاب کرد.

 

1501224

 

با تیمو ورنر صحبت کردم و او نیز این انتقال هیجان زده است. او به دنبال این است که ابتدا این فصل را تمام کند، اما ورنر از آن نوع بازیکنانی است که ما به دنبالش هستیم."

 

دیدار مقابل آستون ویلا: "خوشحالم قرار است جان تری را ببینم و رابطه ای دوستانه با او دارم. برای کسب سهمیه کار دشواری پیش رو داریم و نبرد در این زمینه مانند جنگ سقوط نکردن دشوار است، اما لیگ برتر همیشه اینگونه بوده است. چالش های زیادی وجود دارد و بازیکنان برای مدت طولانی بازی نکرده اند. تلاش کردم تا آنجا که ممکن است بازیکنان را از این شرایط آگاه سازم و تمرکز ما فقط عملکردمان است.

 

ما واقعا خوب تمرین کرده ایم، اما هیچ چیز مانند لیگ برتر نیست. ما قرار است از تمام بازیکنان ترکیب استفاده کنیم، اما این شرایط مانند مسابقات تورنمنتی است. ما به دنبال این بودیم که ببینیم این تحول چه تغییراتی در پی خواهد داشت و در آلمان تغییرات گسترده بوده است، اما باید ببینیم شرایط آینده در لیگ برتر چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها