کد خبر : 1690559 | 30 خرداد 1399 ساعت 19:01 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: به خاطر جدایی لروی سانه ناامیدم

پپ گواردیولا، سرمربی اسپپانیایی منچسترسیتی کسب سهمیه را برای تیمش بسیار مهم می داند.

گواردیولا: به خاطر جدایی لروی سانه ناامیدم

به "گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها این هفته باید به مصاف برنلی بروند و هدف آنها در ادامه فصل قطعی کردن جایگاه دومی و کسب عنوان نایب قهرمانی است. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و اعلام کرد لروی سانه به زودی سیتی را ترک خواهد کرد.

 

دیدار مقابل برنلی: "در دو بازی اول مقابل آرسنال و برنلی نکته مود اهمیت کسب امتیازات برای قطعی کردن سهمیه بود. اهمیت کسب سهمیه مانند قهرمانی است و حالا ما از رده پنجم 15 امتیاز بیشتر داریم و پیروزی مقابل آرسنال نشانه خوبی بود.  لروی سانه مدت زمان زیادی از ترکیب دور بود. او بدون درد تمرین می کند و این نشانه خوبی است. ما حالا تعداد بیشتری بازیکن در اختیار داریم، همه بازیکنان در شرایط مناسبی هستند و من تصمیم می گیرم."

 

1498868

 

شرایط لروی سانه و احتمال جدایی: "لروی به ما گفت که نمی خواهد قراردادش را تمدید کند. اگر او بخواهد سیتی را ترک کند این اتفاق در تابستان یا در پایان قرارداد رخ خواهد داد. باشگاه چند بار با من صحبت کرد، اما سانه پروسه تمدید قرارداد را رد کرد و بنابراین می خواهد در یک باشگاه دیگر بازی کند. من فکر می کنم همه این موضوع را می دانند و ممکن است در پایان این فصل سانه جدا شود، در غیر این صورت او در پایان قرارداد سیتی را ترک می کند.

 

من ناامیدم، زیرا هنگامی که ما به یک بازیکن پیشنهاد می دهیم به این دلیل است که او را می خواهیم. من بارها گفتم بازیکنانی را می خواهیم که می خواهند برای این باشگاه بازی کنند و متعهد می شوند برای دستیابی به اهدافمان تلاش کنند و اما البته ما به سانه احترام می گذاریم. او پسر خیلی خوبی است و او را خیلی دوست دارم، اما سانه تصمیم گرفت که ماجراجویی دیگری را برای ادامه دوران حرفه ایش انتخاب کند."

 

شانس موفقیت در لیگ قهرمانان: "ما قصد داریم با آن شرایطی که یوفا تعیین کرده سازگار شویم. این یک وضعیت فوق العاده در سراسر جهان و نه فقط برای فوتبال است. وقتی اتحادیه لیگ برتر اعلام کرد بازی ها بدون تماشاگر است ما پذیرفتیم و اگر یوفا به دلایل بهداشتی و امنیتی نیز چنین چیزی بگوید قبول می کنیم. ما دوست داریم که در ورزشگاه به طور عادی بازی کنیم اما فکر می کنم یوفا به دلایل سلامتی و امنیتی ترجیح می دهد این اتفاق رخ ندهد و ما قصد داریم با این موقعیت سازگار شویم."

دیدگاه‌ها