کد خبر : 1690560 | 30 خرداد 1399 ساعت 19:20 | 129.1K بازدید | 0 دیدگاه

او با مسی همبازی نمی شود؛

وضعیت قرمز بارسلونا؛ وداع با ستاره آرژانتینی! (عکس)

به نظر می رسد امکان جذب لائوتارو مارتینز، ستاره 22 ساله و آرژانتینی برای بارسلونا وجود ندارد.

وضعیت قرمز بارسلونا؛ وداع با ستاره آرژانتینی! (عکس)


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ماه های اخیر تلاش زیادی برای جذب لائوتارو مارتینز، مهاجم گلزن و جوان اینتر داشته، اما مذاکرات آنها با مدیران اینتر به سرانجامی نرسیده و نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد فعلا روند مذاکرات متوقف شده و بارسلونا شرایط خرید لائوتارو مارتینز را ندارد.

 

طبق ادعای این نشریه، از نظر مالی وضعیت قرمز بر باشگاه بارسلونا حاکم است و درخوتست حداقل 90 میلیون یورویی اینتر و عدم استطاعت مالی باشگاه اسپانیایی شانس نهایی شدن انتقال لائوتارو مارتینز را به حداقل رسانده است.

 

1498560

 

بدین ترتیب و بعد از لغو بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد لائوتارو با اینتر در تاریخ هفتم جولای، مدیران نراتزوری پروسه تمدید قرارداد با این بازیکن را آغاز می کنند و حاضر به شنیدن درخواست های لائوتارو مارتینز هستند.

 

بارسلونا توان پرداخت رقمی بالاتر از 65 میلیون یورو را ندارد و در ادامه حاضر است یک یا دو بازیکن نیز به اینتر واگذار کند، اما مدیران نراتزوری این پیشنهاد را رد کرده اند و تنها با پرداخت 90 میلیون یورو به اضافه جونیور فیرپو حاضر به فروش لائوتارو مارتینز هستند.

 

بدین ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پروسه رفتن لائوتارو مارتینز به بارسلونا را می توان منتفی توصیف کرد. بدین ترتیب احتمال دارد قرارداد این بازیکن با اینتر تمدید شود و در صورت رخ دادن این اتفاق، بارسا در سال های آتی نیز کار دشواری برای خرید لائوتارو مارتینز خواهد داشت. بارسلونا در حال حاضر ستاره هایی چون لوییس سوارز، لیونل مسی و آنتوان گریزمان را در خط حمله در اختیار دارد.

 

1504282

دیدگاه‌ها