کد خبر : 1690563 | 30 خرداد 1399 ساعت 19:50 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه سرمربی اورتون از یورگن کلوپ

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه اورتون به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت.

تمجید ویژه سرمربی اورتون از یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، این هفته اورتون در دیداری دشوار و در استادیوم خالی از تماشاگر گودیسون پارک پذیرای لیورپول خواهد بود. کارلتو، سرمربی ایتالیایی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حضور یافت و در مورد شرایط تیم و رویارویی با سرمربی آلمانی لیورپول صحبت کرد.

 

رویارویی با یورگن کلوپ: "ما بارها در جریان بازی های مختلف با یکدیگر ملاقات کرده ایم. جدا از رابطه حرفه ای، وقتی با کلوپ صحبت می کنم احساس خوبی دارم. کلوپ مردی صادق و حرفه ای است."

 

1466538

 

دیدار با لیورپول: "ما باید این بازی را به مثابه یک فرصت عالی در نظر بگیریم. البته کار دشوار خواهد بود، زیرا لیورپول یکی از بهترین تیم ای جهان است، اما ما باید تلاش کنیم. ما خیلی متمرکز نیستیم که در آینده چه اتفاقی برای لیورپول رخ می دهد، آنها در خانه ما عنوان قهرمانی را کسب نمی کنند، اما این موضوع خیلی مهم نیست.

 

بدون تغییر تاکتیکی خواهیم بود، در این دوره با بازیکنان در ارتباط بودیم و به آنها از طریق ویدئو تمرین می دادیم. ما قصد تغییر استراتژی یا سبک مان را نداریم. ما تا پایان فصل با روشی مانند دوران پیش از شیوع ویروس بازی خواهیم کرد. همه در فوتبال می گویند هواداران شما یار دوازدهم هستند، اما ما باید پروتکل را رعایت کنیم. امیدوارم به زودی بتوانیم هواداران را در کنارمان داشته باشیم، اما باید این وضعیت را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنیم."

 

شکست مقابل چلسی: "دوران قرنطینه فقط به همین دلیل برای ما خوب بود. ما نتیجه یا عملکردمان را فراموش نکردیم. کار کرده ایم و امیدوارم توانایی و کیفیت متفاوتی را در این بازی نشان دهیم."

دیدگاه‌ها