کد خبر : 1690582 | 30 خرداد 1399 ساعت 22:02 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

هر روز با خدا حرف می زنم تا این درد تمام شود

درددل‌های پادووانی؛ وقتی دل سنگ آب می‌شود

حرفهای لئاندرو پادووانی مدافع سابق استقلال تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده است؛ جایی که او از بدقولی مکرر و تمام نشدنی سلسله مدیران باشگاهش می‌گوید.

درددل‌های پادووانی؛ وقتی دل سنگ آب می‌شود

 

به گزارش "ورزش سه"، پادو امروز در مصاحبه‌ای با رادیو تهران شرکت کرد و صحبتهای تازه‌ای از شرایط و پرونده‌ اش به زبان آورد . این صحبتها با یک چاق سلامتی شروع شد و مدافع برزیلی گفت : من سر حال هستم ولی  زندگی  خیلی سختی دارم اما خدا را شکر می کنم.

 


وی در خصوص روند سلامتی خودش گفت : من قبل از مصدومیت نمی دانستم زندگی با ویلچر چقدر سخت است. نمی دانم در زندگی شما کسی هست که با ویلچر زندگی می کند یا نه. الان که با شما صحبت می کنم در برزیل هوا بسیار خوب و خنک است، دوست دارم الان ورزش کنم ولی را ه نمی توانم بروم. من ۲ سال و نیم است که منتظر باشگاه استقلال هستم که پولم را بدهند و به من کمک کنند ولی آنها فقط قول می دهند.


مدافع برزیلی در ارتباط با اینکه ایا گفته است که 100 هزار دلار نمی خواهد تاکید کرد: دو سال و نیم است که منتظر ۱۰۰ هزار دلار هستم، من استقلال را دوست دارم اما وقتی آنها فهمیدند پادووانی به فیفا شکایت کرده بلافاصله صدایم زدند و سراغم را گرفتند، این خیلی زشت است. من بازیکن حرفه ای هستم و به پولم نیاز دارم. مردم ایران و طرفداران استقلال خیلی خوب هستند ولی نمی دانم چگونه باشگاه با من این رفتار را انجام می دهد؟

 

1420745

 


پادووانی که با برنامه "تهران ورزشی" رادیو تهران صحبت می کرد در ادامه افزود: من از شما سوال می کنم سلامتی تان چه قیمتی دارد؟ اگر به من بگویید دوست داری به زندگی قبل از مصدومیت برگردی یا پول بگیری حتما زندگی قبل از مصدومیت را انتخاب می کردم. شما می دانید قیمت یک ویلچر چقدر است؟ من برای تهیه پیراهن، کتانی، صبحانه، نهار باید از همه کمک بگیرم ولی من نه می توانم کار کنم و نه پولی دارم. زندگی با ویلچر خیلی سخت است.


مدافع برزیلی در خصوص اینکه فکر می کند آیا این ۱۰۰ هزار دلار را پرداخت می کند اظهار داشت: آنها گفته اند این پول را پرداخت می کنند ولی فیفا گفت ۲-۳ ماه صبر کن و اگر پرونده به نفع تو شد بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار دریافت خواهم کرد.حتی همه مردم و هواداران استقلال گفتند تو شکایت کن تا پول بیشتری بگیری، آنها گفتند تو با پیراهن استقلال مصدوم شدی پس حقت است که پول بگیری.


مدافع سابق استقلال که با زبان فارسی هم حرف می‌زد در بخش دیگری از مصاحبه ‌اش به اتفاقات لحظه مصدومیتش اشاره واز یک سهل‌انگاری پرده برداشت و گفت : در زمینی که من مصدوم شدم تا بیمارستان بدون گردنبند بودم و این  برای من خیلی خطرناک بود.

او در پاسخ به سئوال مجری در همین خصوص گفت : آره داداش! من قبل از مصدومیت می گفتم ۲ سال دیگر بازی می کنم و در ایران می مانم تا در اینجا مربی شوم ولی الان هیچ چیزی ندارم. من به باشگاه استقلال می گویم که زندگی ام سخت است، همه چیز گران است، من نمی خواهم خانه بزرگی داشته باشم بلکه می خواهم زندگی سختم را بگذارنم.

 


پادووانی در خصوص اینکه آیا ممکن است سلامتی اش را به دست بیاورد یا خیر گفت: خیلی سخت است که دوباره راه بروم. زندگی من روی ویلچر است. روز به روز با خدا حرف می زنم تا کمکم کند ولی الان نمی توانم بگویم خوب می شوم یا خیر.

 

 

1504310

 


مدافع برزیلی در خصوص اینکه آیا به وی پیشنهاد همکاری شده بود یا خیر گفت: نه، همه این حرف را زدند ولی هیچکس کاری نکرد. باید با من تماس بگیرند و خواسته های من را بشنوند نه اینکه فقط در رسانه ها و اینستاگرام قول بدهند. این موضوع در زمان مدیریت قبل و الان رخ داده است.


وی با اعلام این موضوع  که علاقه زیادی به هواداران دارد یادآور شد: ایران وطن دوم من است، من همیشه به مردم کشورم گفته ام که ایران مردمان خوبی دارد.دوست دارم دوباره به ایران برگردم ولی شاید این کار با این وضعیت جسمانی من خیلی سخت باشد. مردم از طریق اینستاگرام با من در ارتباط هستند و خیلی من را دوست دارند.


پادووانی در پایان گفت : امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا از ایران و دنیا خارج شود و مردم بتوانند زنگی خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها