کد خبر : 1690584 | 30 خرداد 1399 ساعت 22:04 | 29.6K بازدید | 1 دیدگاه

رکوردشکنی تاریخی زیدان مقابل والنسیا

زین الدین زیدان به دومین سرمربی برتر تاریخ رئال مادرید از نظر کسب پیروزی بدل شد.

رکوردشکنی تاریخی زیدان مقابل والنسیا

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب و با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد با سه گل والنسیا را مغلوب کند تا همچنین با دو امتیاز فاصله با بارسلونا در صدر جدول، شانس های کسب عنوان قهرمانی در لالیگا را حفظ کرده باشد. اما این دیدار برای زین الدین زیدان اهمیت ویژه ای داشت و باعث شد او به رکورد دیگری دست یابد.

 

1504168

 

زیزو حالا 201 بار روی نیمکت رئال مادرید قرار گرفته و در این مدت رکورد فوق العاده 133 پیروزی را کسب کرده است. حالا او از این حیث در رتبه دوم سرمربیان تاریخ رئال مادرید در کنار ویسنته دلبوسکه از نظر کسب پیروزی قرار گرفته و قاعدتا به زودی این جایگاه را به تنهایی از آن خود خواهد کرد.

 

اما زیدان برای کسب رتبه اول مسیری طولانی و دشوار پیش رو دارد. میگل مونز، سرمربی بزرگ تاریخ رئال مادرید با 357 پیروزی با اقتدار در رتبه اول قرار گرفته و زیدان 224 بار دیگر باید تیمش را به مسیر کسب سه امتیاز هدایت کند تا بتواند در رتبه اول تاریخ این باشگاه قرار گیرد. رئال مادرید در فصل جاری از کوپا دل ری حذف شده و شانس چندانی برای موفقیت در لیگ قهرمانان ندارد، پس قهرمانی در لالیگا تنها امید احتمالی آنها برای کسب جام خواهد بود.

دیدگاه‌ها