کد خبر : 1690592 | 31 خرداد 1399 ساعت 00:56 | 68.9K بازدید | 72 دیدگاه

پفک استقلال و کاشی 64 میلیارد تومانی

نظرسنجی: درباره سعادتمند و طرحهایش چه فکر می‌کنید؟

لحن مطمئن و بی‌خیال مدیرعامل استقلال در تمام طول یکساعت مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی تغییر نکرد.او مدیرعاملی است که استقلال مشابهش را کمتر داشته.

نظرسنجی: درباره سعادتمند و طرحهایش چه فکر می‌کنید؟

به گزارش"ورزش سه"، مدیرعامل استقلال با همان پیراهن سفید یقه دیپلمات و کت وشلوار آبی در شرایطی در استودیوی ورزش و مردم نشسته بود که مثل دفعات قبلی حضورش در تلویزیون نگاهی مثبت به آینده استقلال داشت درحالیکه وقتی به لیست مشکلات این باشگاه ها نگاه می کنیم ، به نظر خلاصی از آن ها نه کار یک مدیر و یک سال ، که نیاز به بازنگری اساسی در ساختار باشگاه و اراده ای فراتر از ساختمان آن ها است. با این وجود حالا که سعادتمند این پست را پذیرفته آیا باید در برابر این سوالات پاسخ های ناامید کننده اما حقیقی را می داد؟


البته به نظر دل سعادتمند به ورود سهام استقلال به بورس گرم است و درآمد چندصدمیلیاردی احتمالی‌ای که همه مشکلات را حل خواهد کرد. او در بین حرفهایش ناگهان گفت شاید پفک استقلال به بازار بیاید که این موضوع بازتاب زیادی بخصوص در صفحات هواداری داشت که مرور آنها نشان می‌دهد برای اعلام خبرهای اینچنینی به پختگی بیشتری نیاز است.


سعادتمند همچنین تاکید کرد هرکس می‌خواهد با استقلال کار کند باید سه ماه آزمایشی بگذراند که این هم نکته بدیعی است.

 


به هرحال، جالبترین اظهارنظرهای امروز سعادتمند در برنامه ورزش و مردم شامل این نکات است:


*64 میلیارد کاشی هواداری: پارک ارم 14هزارمتر از کمپ را تصرف کرده که با نشستی که خواهیم داشت این به کمپ اصلی اضافه می شود و در مجموع 37هزارمتری خواهد شد. ما برای کمپ برنامه ویژه و اختصاصی داریم. قراراست  دورتادور کمپ در قالب کاشی های 20در 30 که در آفتاب و باران از بین نمی رود را به هوادار واگذار کنیم و اسم و عکس و کد ملی آن هوادار را روی کاشی ثبت می کنیم. ما برآورد کرده ایم 64 میلیاردتومان از این منبع درآمد داشته باشیم.


*پفک آبی: ما از یک ماه دیگر محصولات استقلال با برند استقلال را خواهیم داشت و اگر پفک آبی دیدید تعجب نکنید. الان هم پک ها آماده است.


*مالکیت معنوی اسم استقلال : ما درباره برند باشگاه و اسم هم اقداماتی کردیم 70 درصد کار را انجام دادیم ودنبال تولید و ممنوعیت استفاده از برند استقلال هستیم.هرجایی اسم استقلال دارد باید سهم ما را بدهد حتی هتل استقلال. (البته احتمالا هتل هیلتون سابق قبل از تیم تاج به استقلال تغییر نام داده است!)


*پادوودانی: از پادوانی دعوت کرده بودم که به ایران بیاید و می‌خواستیم در قالب یک یار همیشگی یا مشاور با او قرارداد امضا کنیم.

 

*قائدی 5 میلیون دلار: از کشورهای اروپایی برای قائدی به من زنگ می زنند اما مهدی و هیچ بازیکنی فروشی نیستند. با من صحبت کردند و مهدی قائدی را دو میلیون دلار می خواستند اما من مخالفم و زیر 5 میلیون دلار او را نمی فروشیم.

 

1504316

 


*استراماچونی: در شرف مذاکره با ایشان هستیم و خودم می خواهم با شخص استراماچونی و وکیل اولش مذاکره داشته باشم.(او پیش از این در برنامه فوتبال برتر گفته بود که کسی را در ایتالیا دارد کمیته مربیان این کشور دارد و از طریق او مشکل استراماچونی را حل می کند.)


*فوتسال استقلال: من با آقای نبی جلسه داشتم و گفتم امتیاز یک تیم فوتسال بدهید که تیم خوب ببندیم که روی سکو برود و در باشگاه های آسیا افتخار بیاورد.


*فست فود و کافی شاپ: می خواهیم فست فود و اولین کافی شاپ استقلال را بزنیم.دنبال مکانی هستیم  تا پاتوق پیشکوستای خوبمان باشد و ، غروب ها دور هم بنشینند و از خاطراتشان بگویند.


*مدرک تحصیلی:  من دکترا ندارم، فوق لیسانس دارم، اما یک دکترای افتخاری از کانادا دارم که البته خودم را دکتر نمی‌دانم.


*بدهی ها:  برای باشگاهی که سه هزار میلیارد تومان سرمایه دارد، بدهی 20، 30 میلیاردی نمی‌تواند زیاد باشد.


**حالا شما بعنوان هوادار استقلال نظر خود را درباره حرفهای سعادتمند بنویسید.آیا این حرفها را پسندیده و او را مدیر مناسبی برای استقلال می‌دانید یا ... ؟

 


نظرات شما درقسمت کامنتهای این مطلب به نمایش درخواهد آمد.

دیدگاه‌ها