کد خبر : 1690605 | 31 خرداد 1399 ساعت 09:18 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکست 10 بر یک روستوف برابر سوچی

اتفاق عجیب در لیگ فوتبال روسیه

تیم فوتبال روستوف روسیه بعد زا اینکه مجبور شد به بازیکنان جوانش میدان بدهد دیروز با نتیجه 10 بر یک مغلوب سوچی شد تا یکی از عجیب ترین نتایج فوتبال بعد از شیوع کرونا رقم بخورد.

اتفاق عجیب در لیگ فوتبال روسیه

به گزارش"ورزش سه" روزچهارشنبه تیم فوتبال روستوف در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ روسیه از بازیکنان جوانانش استفاده کرد چرا در آستانه این مسابقات تست کرونای شش بازیکن این تیم مثبت اعلام شد و آن ها مجبور شدند تمام تیم را قرنطینه کنند. این اتفاق دو روز پیش از بازی با سوچی رخ داد و روستوف سعی کرد که بازی را به تعویق بیاندازد اما سوچی برای برگزاری بازی تلاش کرد تا بتواند از این موقعیت برای فرار از منطقه سقوط استفاده کند.


جالب اما اینجا است روستوف در این دیدار از بازیکنانی استفاده کرد که هیچکدامشان تا به حال در لیگ حرفه ای روسیه بازی نکرده بودند. مسن ترین بازیکن لیست هجده نفره این تیم فقط 19 سال داشت در حالی که دو بازیکن 16 ساله، 12 بازیکن 17 ساله و سه بازیکن 18 ساله در این تیم حضور داشتند.

 

1504342


سوچی به لطف این برد پرگل توانست از رده دوازده به رده نهم صعود کند. در نیمه اول تیم جوان روستوف در دقیقه اول به گل رسید اما در نهایت نیمه اول با نتیجه 4 بر یک به سود حریف تمام شد. در نیمه دوم سوچی هیچ رحم و شفقتی نشان نداد و 6 بار دیگر دروازه روستوف را باز کرد.


دنیس پوپوف دروازه بان 17 ساله روستوف با وجود اینکه 10 بار در این بازی دروازه اش باز شد اما چهره برتر زمین هم بود چرا که 15 سیو موفق داشت و همچنین یک ضربه پنالتی را هم گرفت. سوچی در این بازی 41 شوت به سمت دروازه داشت که در برابر دو شوت روستوف آماری عجیب را می سازد.

 

1504343


تدیف مربی تیم زیر 20 سال روستوف گفت: صحبت کردن در مورد نکات مثبت در این بازی غیرممکن است اما تنها موضوع این است که این بازیکنان اولین حضور در لیگ حرفه ای را تجربه کردند و رویای ما برای داشتن یک تیم کامل از بازیکنان آکادمی باشگاه محقق شد.


آرتاش آروتیانتس رئیس باشگاه روستوف نیز پیش از مسابقات اعلام کرد سوچی درخواست این تیم را برای تعویق مسابقه رد کرده و پس از بازی نیز از بازیکنان جوان  تیمش با وجود شکست سنگین به عنوان قهرمانان آینده یاد کرد.


روز پنجشنبه فدراسیون فوتبال روسیه پیشنهاد داد تا بازی دو تیم را به تعویق بیاندازد اما این امر نیازمند توافق هر دو بشگاه بود و در نهایت سوچی رضایت نداد.


در حال حاضر زنیت سن پترزبورگ با 22 بازی و 50 امتیاز صدرنشین جدول است.


کشور روسیه با بیش از نیم میلیون مورد کرونا، سومین کشور از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کوید-19 است.

دیدگاه‌ها