کد خبر : 1690611 | 31 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: داور و VAR بازی را خراب کردند

ژوزه مورینیو بعد از تساوی تاتنهام مقابل منچستریونایتد به انتقاد شدید از داوری پرداخت و گفت از VAR در این بازی ناراحت است.

مورینیو: داور و VAR بازی را خراب کردند

به گزارش "ورزش سه"، تساوی 1-1 تاتنهام با منچستریونایتد در بازی دیروز دو تیم باعث شد شانس‌های تاتنهام برای صعود به چهار رتبه اول جدول و کسب سهمیه چمپیونزلیگ بیش از پیش دشوار شود. در پایان بازی، مورینیو سرمربی تاتنهام به انتقاد از داوری مسابقه پرداخت و به خصوص به VAR حمله کرد.

 

1504347

 

ناراحتی مورینیو از داوری مسابقه در حالی است که در اواخر بازی با اینکه برونو فرناندس تک‌گل یونایتد از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند ولی در یک صحنه دیگر در اواخر بازی داور می‌توانست پنالتی دیگری به شیاطین سرخ هدیه دهد که بعد از بررسی صحنه توسط VAR تصمیم اولیه خود مبنی بر پنالتی را لغو کرد تا تیم مورینیو از شکست نجات یابد.

 

با این اوضاف مورینیو در پایان بازی لبه تیز انتقادات را متوجه داوری کرد و گفت:" داوری این بازی کار سختی بود. من نه از پنالتی اول راضی هستم و نه از پنالتی دوم. من از VAR ناراضی‌ام. ناراحتی من بیشتر از VAR است تا داور مسابقه. چون داور ممکن است اشتباه کند ولی وظیفه VAR این است که اشتباهات انسانی را جبران کند".

 

مورینیو در ادامه صحبتهایش گفت:" پل پوگبا وظیفه‌اش را انجام داد. به نظر من جاناتان ماس هم سعی داشت وظیفه‌اش را به بهترین شکل انجام دهد. ولی VAR داستان دیگری داشت. در مورد پنالتی دوم هم از عملکرد داور بازی، جان ماس، ناراضی‌ام چون او در صحنه پنالتی، قبل از رسیدن توپ به آن نقطه باید ضربه آزاد اعلام می‌کرد که نکرد، ولی بعد یک پنالتی گرفت. در این یک مورد البته VAR کارش را درست انجام داد و پنالتی را لغو کرد".

 

 

دیدگاه‌ها