کد خبر : 1690619 | 31 خرداد 1399 ساعت 10:30 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع سولسشر از دخیا: روی کین آرام باشد

سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی 1-1 مقابل تاتنهام از دروازه‌بانش دخیا در مقابل انتقادها و به خصوص انتقاد تند روی کین دفاع کرد.

دفاع سولسشر از دخیا: روی کین آرام باشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیروز در خانه تاتنهام به مصاف این تیم رفت و به تساوی 1-1 دست یافت. در این بازی داوید دخیا دروازه‌بان یونایتد به دلیل عملکردش با انتقادهای زیادی روبرو شد. شدیدترین این انتقادها اما از طرف روی کین، اسطوره باشگاه یونایتد مطرح شد که حتی در جمله‌ای جنجالی گفت آنقدر از دست دخیا عصبانی است که حتی حاضر است او را کتک بزند.

 

1504354

 

با اینحال، اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در پایان بازی از گلر تیمش دفاع کرد و در مقابل هم‌تیمی سابقش روی کین، به حمایت از او برخاست. روی کین گفته بود تا سر حد مرگ از ناتوانی دخیا در گرفتن شوت استیون برگوین بازیکن تاتنهام در نیمه اول عصبانی است و اگر بین دو نیمه در رختکن می‌بود او را به باد کتک می‌گرفت.

 

 

سولسشر در دفاعیه خود از دروازه‌بان تیمش گفت:" بله من هم از اینکه تاتنهام در اولین فرصتی که در بازی نصیبش شد گلزنی کرد عصبانی‌ام. ولی بازیکن آنها ضربه خیلی خوبی زد. روی کین هافبک فوق‌العاده‌ای بود و دوست خوب من است. بعید می‌دانم خودش هم اگر در زمین حضور داشت می‌توانست مانع گل شدن آن توپ شود".

 

1504353

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" داوید هم از آن گل ناراحت است ولی توپ داشت در هوا حرکت می‌کرد. ما بعد از آن گل خیلی خوب واکنش نشان دادیم و داوید دخیا پنج دقیقه بعد یک سیو خیلی خوب داشت. ما به مدت 10 دقیقه بد بازی کردیم و آنها می‌توانستند حتی گل دوم را هم بزنند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها