کد خبر : 1690625 | 31 خرداد 1399 ساعت 11:00 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

جرارد پیکه: قهرمانی بارسا حالا دیگر دشوار است

جرارد پیکه بعد از تساوی بارسا مقابل سویا نسبت به قهرمانی تیمش در لالیگا ابراز ناامیدی کرده و گفت با توجه به دو مسابقه اخیر، قهرمانی در این فصل برای بارسا دشوار خواهد بود.

جرارد پیکه: قهرمانی بارسا حالا دیگر دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، بعداز آنکه بارسلونا دیشب در هفته سی‌ام لالیگا در خانه سویا به مصاف این تیم رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد تا رئال مادرید فرصت داشته باشد با پیروزی در بازی آینده خود از نظر امتیاز با بارسا مساوی شود، جرارد پیکه گفت نسبت به احتمال قهرمانی بارسا در این فصل ناامید شده است.

 

1504363

 

پیکه بعد از بازی دیروز در استادیوم رامون سانچس پیسخوان به خبرنگاران گفت:" به نظر من قهرمانی ما در لیگ خیلی دشوار خواهد بود. البته ما هر کاری در توان‌مان باشد می‌کنیم ولی من بعید می‌دانم رئال مادرید خیلی امتیاز از دست بدهد".

 

پیکه در ادامه صحبتهایش گفت:" حالا قهرمانی دیگر در دستهای ما نیست و بعید می‌دانم رئال امتیازهای چندانی از دست بدهد. با توجه به آنچه در دو بازی اخیر بارسا دیده‌ایم قهرمانی ما سخت خواهد بود. البته ما در این بازی هم شانس‌های گلزنی بیشتری داشتیم و هم کنترل بازی دست ما بود. ما فرصت گلزنی خلق کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم".

 

البته بعد از صحبتهای پیکه، کیکه ستین به حرفهای او واکنش نشان داد و ضمن مخالفت با پیش‌بینی او گفت رئال نمی‌تواند همه امتیازهای لازم در بازی‌های بعدی را بدست بیاورد و او مطمئن است رئال هم امتیاز از دست خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها