کد خبر : 1690635 | 31 خرداد 1399 ساعت 11:48 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

ساعی: چاره ای نیست تحمل کنید

فریبرز عسکری: از بلاتکلیفی عصبی شده ایم

سرمربی تیم ملی تکواندو خواستار توجه مسئولان ورزش به ملی‌پوشان تکواندو شد.

فریبرز عسکری: از بلاتکلیفی عصبی شده ایم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، در جلسه رییس فدراسیون تکواندو با کادر فنی و دو ملی پوش المپیکی ایران، بر لزوم حفظ انگیزه و آمادگی بدنی ملی پوشان در شرایط تمرین انفرادی تاکید شد.

 

پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با تاکید بر لزوم حفظ انگیزه و آمادگی ملی پوشان گفت: ویروس کرونا جزئی از زندگی همه ما شده و احتمال دارد حتی تا سه سال دیگر هم مجبور به زندگی با این ویروس باشیم.


هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی نیز در این جلسه خطاب به هادی پور و حسینی گفت:  تمام سرمایه شما بدنتان و سلامتی تان است باید از این سرمایه بخوبی محافظت کنید. نباید در این بلاتکلیفی روحیه و انگیزه خود را از دست بدهید. می دانیم تمرین انفرادی با تمرینات تیم ملی تفاوت زیادی دارد اما به هر حال وضعیتی است که پیش آمده و راه چاره ای نیست.

 

فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو نیز گفت: این وضعیت هم من و هم بچه ها را عصبی کرده و این جلسه خیلی کمک کرد تا دور هم جمع شویم.امیدوارم هر چه سریعتر وضعیت به روال عادی بازگردد. جا دارد ما هم بیشتر صبوری کنیم تا شاهد آرام شدن اوضاع باشیم.

 

وی در پایان گفت: از مسئولان ورزش می خواهم بچه‌ها را فراموش نکنند تا هر چه سریعتر از این اوضاع خارج شویم. اینکه بعد از ۴ ماه بچه‌ها را دیدیم روحیه بخش بود و جلسه بسیار خوبی بود.


عسکری بعد از این جلسه گفت: حفظ سلامت ورزشکاران اولویت ماست. ۲ سال گذشته در کوران مسابقات بودیم و اگر مجوز تمرین به ما داده شود می توانیم از این فرصت به بهترین شکل برای رفع ایرادها استفاده کنیم.

 

دیدگاه‌ها