کد خبر : 1690688 | 31 خرداد 1399 ساعت 15:48 | 27.5K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش آاس؛

یک تفاوت بزرگ بین بارسای ستین و بارسای والورده

بارسلونا با هدایت کیکه ستین هنوز نتوانسته در بازی های بزرگ فصل پیروزی به دست بیاورد.

یک تفاوت بزرگ بین بارسای ستین و بارسای والورده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسا شب گذشته در حساس ترین بازی هفته لالیگا به زمین سویا رفت و نتوانست به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد. به این ترتیب رئال در صورت برتری بر سوسیداد در بازی فردا شب، می تواند صدر را از آبی اناری ها پس بگیرد.

 

 

1504413

 

 

بارسای کیکه ستین بازهم در یک بازی بزرگ فصل نتوانست به پیروزی دست پیدا کند. از 5 ماه پیش که ستین جانشین ارنستو والورده شده، بارسا 5 بار در زمین حریفانی بزرگ به میدان رفته است. ابتدا در زمین والنسیا با نتیحه 2-0 شکست خورد. سپس در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو با یک گل شکست خورد و با کوپا دل ری وداع گفت. بارسا در زمین ناپولی از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز با تساوی 1-1 متوقف شد و در حساس ترین بازی لالیگا برابر رئال در برنابئو 2-0 بازنده زمین را ترک کرد. تساوی بدون گل برابر سویا، آخرین ناکامی ستین در دستیابی به پیروزی در زمین حریفان بزرگ بود.

 

 

1469248

 

 

بارسا در زمان ارنستو والورده اما کار دشواری برای پیروزی در چنین چالش هایی نداشت. والورده سه بار در برنابئو توانست رئال را شکست دهد. دو بار با نتیجه 0-3 و یک بار نیز 0-1. بارسای والورده در سن مامس، سانچس پیسخوان و وندا متروپولیتانو هم توانسته بود پیروزی را کسب کند.

در اروپا بارسا با والورده پیروزی در اولدترافورد برابر منچستریونایتد، ورزشگاه تاتنهام و نیز سن سیرو برابر اینتر را تجربه کرد ولی در نهایت تاوان دو شکست سنگین در زمین رم و لیورپول را پس داد.

 

لازم به ذکر است که قرارداد کیکه ستین با بارسا تا ژوئن 2021 اعتبار دارد و بند تمدید مشروط نیز در آن گنجانده شده است. 

دیدگاه‌ها