کد خبر : 1690690 | 31 خرداد 1399 ساعت 15:54 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت هیجان به فوتبال ایران از فولاد آره‌نا

مشتِ پُر نکو، چهارشنبه باز می‌شود! (عکس)

سرمربی فولادخوزستان تیمش را روز چهارشنبه برای دیدار با استقلال آماده خواهد کرد با این توضیح که اطلاع خاصی از ترکیب تیم فولاد برای این دیدار در دسترس نیست.

مشتِ پُر نکو، چهارشنبه باز می‌شود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، نخستین دیدار لیگ‌برتر فوتبال ایران پس از وقفه چهار ماهه در ورزشگاه زیبای فولادآره‌نا برگزار می‌شود، جایی که تیم فولاد باید در برابر استقلال قرار بگیرد.

 

فولاد خوزستان پس از اردوی ۲۱ روزه در تهران با رعایت تمامی تدابیر بهداشتی، به اهواز بازگشتند و در دو دیدار دوستانه پشت درب‌های بسته مقابل استقلال خوزستان و سپس صنعت نفت آبادان به پیروزی رسیدند. البته در این دو دیدار ترکیب و یا گزارشی از بازی اعلام نشد تا مشت پر جوادنکونام باز نباشد. 

 

1504436

 

سرمربی فولاد با کادرفنی جوان و پرتلاشی که کنارش است، آهسته و پیوسته قدم‌های موفقیت در مربی‌گری را برداشته اند. از صعود با نساجی و لیگ‌برتری کردن تیم پرطرفدار شمالی برای نخستین بار و سپس حضور با این تیم در لیگ‌برتر و اکنون نشستن روی نیمکت پرافتخار فولاد، این همان مسیری است که نکونام در دوران بازی‌اش نیز انجام داد.از پاس و قهرمانی در ایران به فوتبال امارات رفت تا دو فصل در آنجا تجربیاتش افزوده شود و سپس به لالیگا نقل مکان کرد. 

 

قدم‌های نکونام آهسته اما پیوسته است، روند تیمی فولاد از ابتدای فصل را اگر مرور می‌کنیم متوجه می‌شویم که این تیم هرچه از لیگ می‌گذشت تیم‌تر می‌شد اما امان از کرونا که قطعا بزرگترین ضربه را به فولاد زد. فولاد پس از سه برد مهم آماده دیدار با ماشین‌سازی بود که مسابقات به تعویق افتاد و البته خود فولادی‌ها نیز موافق تعطیلی بودند چرا که سلامتی را بر نتیجه گرفتن ارجح دانستند.

 

1504437

 

قرمزپوشان اهوازی روز چهارشنبه در حالی برابر استقلال قرار خواهند گرفت که هنوز مشت نکونام بسته است و سوت شروع دیدار می‌تواند ترکیب و نوع چینش بازیکنان این تیم را مشخص کند، شاید سورپرایزی برای استقلال درنظر گرفته باشند که همان روز از آن رونمایی می شود.

 

تقابل کاپیتان سابق تیم‌ملی برابر تیم سابقش قطعا جذاب و دیدنی است. نکونام قبلا چندین و چند بار از علاقه خود و خانواده‌اش به استقلال گفته بود که باعث شد پیشنهاد چند میلیون دلاری دو تیم قطری را نادیده بگیرد و به تیم استقلال بپیوندد. با این حال اما می‌دانیم که برای نکونام تعهد و موفقیت تیمش از همه‌چیز مهم‌تر است پس رقابت وی با فرهاد مجیدی و استقلال دیدنی است. چهارشنبه فوتبال ایران شروع می‌شود، این مسابقه دیدنی را از دست ندهید. پس قرار ما باشد چهارشنبه ساعت ۲۱ جلوی تلویزیون دیدار قرمز اهواز و آبی تهران.

 

1504438

 

1504439

دیدگاه‌ها