کد خبر : 1690703 | 31 خرداد 1399 ساعت 17:27 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

جو کول:

منچستریونایتد تهدیدی بزرگ برای چلسی نیست

ستاره سابق چلسی معتقد است تیم فرانک لمپارد می تواند بالاتر از منچستریونایتد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

منچستریونایتد تهدیدی بزرگ برای چلسی نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته اولین بازی خود در شروع مجدد لیگ برتر را با تساوی بدون گل در زمین تاتنهام شروع کرد. با این یک امتیاز، یونایتد حالا به دو امتیازی چلسی رسیده ولی آبی ها در صورت پیروزی در بازی فردا شب مقابل استون ویلا، فاصله را به 5 امتیاز افزایش خواهند داد.

خبر خوب برای یونایتدها بازگشت پل پوگبا در بهترین فرم بود. ستاره فرانسوی در کنار برونو فرناندز می توانند در هشت هفته باقیمانده نقشی تعیین کننده برای رسیدن به رتبه چهارم و اشغال جایگاه چلسی ایفا کنند.

 

 

1504369

 

 

جو کول ستاره سابق چلسی و تیم ملی انگلیس اما چنین عقیده ای ندارد و خوشبین است فرانک لمپارد بتواند سهمیه را برای چلسی قطعی کند.

او به بی تی اسپورتس گفت:« البته هنوز پیش بینی سخت است چون هنوز بازی چلسی را ندیده ایم و نمی دانیم در چه فرمی هستند. پل پوگبا شب گذشته نشان داد شرایط خوبی دارد و برونو فرناندز هم بازی به بازی بیشتر خودش را با یونایتد وفق می دهد و نشان داده است که خریدی فوق العاده بوده ولی به شخصه معتقدم چلسی ابزار لازم برای پیشی گرفتن از یونایتد و قطعی کردن سهمیه را دارد.

می دانم که فرانک لمپارد یک برنده ذاتی است و البته او به جام حذفی هم نگاهی جدی دارد. بیش از 20 سال است روی چلسی سرمایه گذاری شده و این تیم حالا یک روحیه قهرمانی پیدا کرده است. توقع هواداران بالاست و دوست دارند تیم هر فصل حداقل یک عنوان قهرمانی به دست بیاورد. بله، پل پوگبا در بهترین فرم برگشته و برونو هم خریدی عالی نشان داده ولی یونایتد نمی تواند تهدیدی بزرگ برای چلسی باشد.»

 

 

1502676

 

دیدگاه‌ها