کد خبر : 1690737 | 31 خرداد 1399 ساعت 20:02 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی لواندوفسکی؛ فصل بعد هالند از اول هست! (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند باز هم به روزهای اوج بازگشته است.

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف قهرمان این فصل بوندسلیگا هفته قبل مشخص شد و بایرن مونیخ مطابق انتظار برای هشتمین فصل متوالی موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند. اما جدال این هفته دورتموند و لایپزیش نبرد برای فتح عنوان نایب قهرمانی بود و ارلینگ هالند با دو گل تکلیف را مشخص کرد.

 

اما در اواسط نیمه اول این دیدار بود که ارلینگ هالند، مهاجم جوان دورتموند با یک جایگری مناسب در محوطه جریمه موفق شد دروازه لایپزیش را باز کند و دورتموند در نهایت با تکیه بر همین یک گل در نیمه نخست با برتری راهی رختکن شد. همچنین در دقیقه 93 ارلینگ هالند در مقابل دروازه خالی موفق به گلزنی شد تا دورتموند 0-2 به برتری دست یابد.

 

در هفته های بعد از قرنطینه ارلینگ هالند ابتدا به علت مصدومیت در بازی مقابل بایرن مونیخ مدتی از ترکیب تیمش دور بود و در بازگشت نیز اولین بازی موفق به گلزنی نشد، اما ستاره نروژی در دو هفته اخیر به اوج بازگشته و گل های مهمی به ثمر رسانده است. ارلینگ هالند ابتدا هفته گذشته با یک ضربه سر فوق العاده در دقیقه 95 باعث برتری تیمش مقابل دوسلدورف شد و این هفته نیز دو بار برابر لایپزیش موفق به گلزنی شد.

 

در صورت ماندن ارلینگ هالند در بوندسلیگا، احتمالا رابرت لواندوفسکی فصل بعد مانند فصول اخیر کار آسانی برای فتح عنوان بهترین گلزن فصل نخواهد داشت، زیرا از زمان انتقال ارلینگ هالند به بوندسلیگا، او و لواندوفسکی هر دو 13 بار موفق به گلزنی شده اند.

 

1504484

 

1504485

 

1504486

 

1504487

دیدگاه‌ها