کد خبر : 1690801 | 01 تیر 1399 ساعت 09:40 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

هالند: قهرمانی بایرن اتفاق مزخرفی است!

ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند بعد از نایب‌‌قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا به خاطر از دست دادن جام قهرمانی ابراز تاسف کرد و گفت قهرمانی بایرن اتفاق "مزخرفی" است.

هالند: قهرمانی بایرن اتفاق مزخرفی است!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند که از زمان پیوستنش به این تیم در ماه ژانویه درخشان ظاهر شده بعد از قطعی شدن نایب‌قهرمانی این تیم در بوندس‌لیگا در واکنش به قهرمانی بایرن مونیخ جمله‌ای احساسی به زبان آورد که در آلمان خبرساز شده است.

 

1504550

 

ارلینگ هالند در پایان بازی دیروز دورتموند مقابل لایپزیش و پیروزی 2-0 مقابل این تیم که باعث شد نایب‌قهرمانی دورتموند قطعی شود از اینکه تیمش نتوانسته به بایرن مونیخ برسد ابراز تاسف کرد و از قهرمانی مجدد بایرن در این فصل به عنوان اتفاقی مزخرف یاد کرد.

 

هالند در پایان بازی دیروز گفت:" اول اینکه قهرمانی بایرن در بوندس‌لیگا اتفاق مزخرفی است. ولی واقعیت در حال حاضر این است و ما باید در همین شرایط و برای تغییر دادنش همه تلاش‌مان را بکنیم. ما حالا نایب‌قهرمانی را قطعی کردیم ولی باید سعی کنیم فاصله‌مان را با آنها تا حد ممکن کم کنیم".

 

بایرن مونیخ پیش از بازیهای دیروز موفق شده بود هشتمین قهرمانی پیاپی خود در بوندس‌لیگا را جشن بگیرد. جالب اینجا است که در این هشت دوره، دورتموند پنج بار بعد از باواریایی‌ها نایب‌قهرمان لیگ آلمان بوده.

 

 

دیدگاه‌ها