کد خبر : 1690799 | 01 تیر 1399 ساعت 09:20 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

کلوپ: تکرار حکمرانی یونایتد دیگر ممکن نیست

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید تکرار دوران حکمرانی منچستریونایتد بر فوتبال انگلیس حالا دیگر برای هیچ تیمی ممکن نیست.

کلوپ: تکرار حکمرانی یونایتد دیگر ممکن نیست

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که تیمش به قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر نزدیک می‌شود می‌گوید تکرار دوران طولانی حاکمیت بلامنازع منچستریونایتد بر فوتبال انگلیس حالا دیگر برای هیچ تیمی ممکن نیست چرا که رقابت بین باشگاه‌ها شدیدتر از هر زمان دیگری شده و فاصله آنها بسیار کم شده است.

 

1504548

 

لیورپول امروز درحالی برای انجام دربی مرسی‌ساید به خانه لیورپول، ورزشگاه گودیسون پارک می‌رود که با اختلاف 22 امتیاز با نزدیک‌ترین رقیبش در صدر جدول لیگ برتر ایستاده و تا کسب اولین جام قهرمانی خود بعد از سی سال تنها شش امتیاز فاصله دارد. لیورپول امسال در صورت قهرمانی نوزدهمین جام قهرمانی‌اش در فوتبال باشگاهی انگلیس را بدست خواهد آورد و یک جام دیگر تا رکورد منچستریونایتد فاصله خواهد داشت.

 

کلوپ در این باره گفت:" راستش بعید می‌دانم که حکمرانی بلامنازع بر فوتبال انگلیس دیگر ممکن باشد. یونایتد ترکیب خیلی خوبی داشت، با مربی‌ای استثنایی که شم بالایی در شناخت و انتخاب بازیکنها داشت و می‌توانست تشخیص دهد که در تیمش به هر بازیکن چه مدتی نیاز دارد. بازیکنانی که او به جای بازیکنان قبلی‌اش به خدمت می‌گرفت همیشه استثنایی بودند".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" مساله پول را هم باید به اینها اضافه کرد. خلاصه اینکه ترکیب همه فاکتورها برای یونایتد عالی بود. ما هم به نوبه خود برای موفقیت هر کاری لازم باشد خواهیم کرد ولی باور کنید دیگران هم در جا نخواهند زد. یونایتد در حال بازگشت است و چلسی  هم در بازار نقل و انتقالات تهاجمی‌تر از همیشه وارد شده. وقتی بازی منچسترسیتی و آرسنال را دیدم به خودم گفتم چطور ممکن است ما از این تیم 22 امتیاز بیشتر داشته باشیم؟".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها