کد خبر : 1690807 | 01 تیر 1399 ساعت 10:21 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

بهروان: بازگشت کفاشیان قانونی است 

از بیرون نباید برای فوتبال تصمیم بگیرند

غلامرضا بهروان می گوید بازگشت علی کفاشیان به جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال قانونی است و او بر اساس قانون می تواند در این برهه از زمان سرپرستی فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد.

از بیرون نباید برای فوتبال تصمیم بگیرند 

به گزارش "ورزش سه"، او در پاسخ به این سوال که آیا با عدم حضور علی کفاشیان در جلسات هیات رییسه در یک سال اخیر عضویتش در این جمع لغو شده؟ گفت: علی کفاشیان نمی توانست در جلسات هیات رییسه شرکت کند چرا که از سوی کمیته اخلاق محروم بود و اگر در جلسات شرکت می کرد به طور حتم با انتقاد مواجه می شد. از آنجایی که استعفاء نکرده و هم چنین محرومیتش پایان یافته الان می تواند در جلسات هیات رییسه شرکت کند. 

 

عضو سابق هیات رییسه فدراسیون فوتبال در خصوص غیبت دو جلسه ای در چنین جلساتی که منجر به لغو عضویت می شود؛ گفت: این قانون برای اعضای کمیته اجرایی است در حالی که ما درباره هیات رییسه بحث می کنیم. قانون دراین باره نظری نداده است. این ها به کنار مهمتر از بازگشت علی کفاشیان تصمیم گیری اهالی فوتبال برای علی کفاشیان است. به نظر من نباید از بیرون برای علی کفاشیان تصمیم بگیرند. فدراسیون فوتبال هیات رییسه دارد و این ها بالاترین مرجع برای تصمیم گیری برای فوتبال هستند. اگر قرار باشد افراد غیر برای بازگشت علی کفاشیان تصمیم گیری کنند فدراسیون فوتبال استقلال خود را از دست خواهد داد و این دخالت افراد غیر فوتبالی در فوتبال لحاظ خواهد شد. 

 

غلامرضا بهروان در پایان گفت: علی کفاشیان دیگر به مدیر باتجربه در فوتبال تبدیل شده است و به طور حتم در این برهه از زمان می تواند به فوتبال کمک کند. ما باید از حضور او در جلسات هیات رییسه فدراسیون فوتبال دفاع کنیم.

دیدگاه‌ها