کد خبر : 1690809 | 01 تیر 1399 ساعت 10:22 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویرژیل فن‌دایک

قهرمانی در لیگ برتر، عامل پیشرفت لیورپولی‌ها

ویرژیل فن‌دایک ستاره خط دفاعی لیورپول می‌گوید قهرمانی لیگ برتر باعث می‌شود هم‌تیمی‌هایش درخشان‌تر از قبل ظاهر شده و به سطحی بالاتر ارتقا پیدا کند.

قهرمانی در لیگ برتر، عامل پیشرفت لیورپولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک ستاره خط دفاعی لیورپول در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل اورتون در شروع مجدد لیگ برتر انگلیس، و در حالیکه قرمزهای آنفیلد تنها دو پیروزی با قطعی کردن‌ قهرمانی‌شان در این فصل فاصله دارند، می‌گوید کسب جام قهرمانی باعث می‌شود هم‌تیمی‌هایش درخشان‌تر از قبل ظاهر شده و به سطحی بالاتر ارتقا پیدا کنند.

 

1504557

 

لیورپول در این فصل تا اینجا تنها 4 امتیاز از دست داده و در میان همه تیمهای لیگ برتری بهترین خط دفاعی را داشته. خط دفاعی که رهبری‌اش به عهده فن‌دایک هلندی بوده.

 

فن‌دایک در آستانه بازی امروز در گفتگو با دیلی‌میل گفت:" ما هنوز فاتح لیگ برتر نشده‌ایم و این یعنی هنوز هیچ چیز نبرده‌ایم. ولی هدف ما این است که با کسب قهرمانی، فصل آینده را هم با همین قدرت شروع کنیم. ما می‌توانیم تیمی باشیم که دائم پیشرفت می‌کند. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند پیشرفت کنند و قدمهای بلندی در مسیر بهتر شدن بردارند. قهرمانی در لیگ تجربه بزرگی خواهد بود که می‌تواند بازیکنان ما را به سطحی بالاتر ارتقا دهد".

 

ستاره هلندی لیورپول در ادامه گفت:" ما امسال می‌توانیم قهرمان شویم و بعد باید منتظر فصل آینده باشیم. اگر امسال بتوانیم جام را فتح کنیم سال آینده هم می‌توانیم از آن دفاع کنیم. این هدف ما است ولی همه می‌دانند که دفاع از عنوان قهرمانی چه کار دشواری است. به خصوص در لیگ انگلیس. با اینحال، هنوز این فصل تمام نشده و فکر کردن به فصل آینده زود است. ما امسال سعی کردیم از قهرمانی‌مان در چمپیونزلیگ دفاع کنیم که نشد. بله، این کار واقعا دشوار است".

 

 

دیدگاه‌ها