کد خبر : 1690826 | 01 تیر 1399 ساعت 11:50 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: اتلتیکو سه امتیاز خیلی حساس گرفت

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از پیروزی تیمش مقابل وایادولید، عملکرد تیمش را تحسین کرده و از این پیروزی به عنوان نتیجه‌ای عالی یاد کرد.

سیمئونه: اتلتیکو سه امتیاز خیلی حساس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید دیشب در هفته سی‌ام لالیگا در خانه خود به مصاف وایادولید رفت و با گل ویتولو در دقیقه 81 موفق شد حریفش را 1-0 شکست داده و سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند. سه امتیاز این بازی موقعیت اتلتیکو برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را تثبیت کرده و به همین علت دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در پایان بازی از بازی تیمش و این نتیجه بسیار راضی بود.

 

1504580

 

اتلتیکو با این پیروزی با عبور از سویا به رتبه سوم جدول لالیگا بازگشت. اتلتیکو حالا با تیم پنجم جدول ختافه هم چهار امتیاز فاصله دارد و به همین علت از شانس بالایی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ برخوردار است.

 

سیمئونه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" خوب بازی کردن همیشه مهم است و پیروزی هم که دیگر عالی است. ما در بعضی نقاط جا برای بهتر شدن داریم ولی فراموش نکنید که سه ماه است تیم درست آماده نشده و حالا باید هر سه روز یکبار بازی کنیم. برای همین باید خودمان را با شرایط جدید تطبیق بدهیم. این پیروزی به همین علت، برای ما خیلی مهم بود".

 

1504578

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما در نیمه اول فرصتهایی داشتیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. ولی در نیمه دوم با تیمی به شدت سازمان‌یافته روبرو بودیم که کارمان را واقعا سخت کرده بود. در این بای ممکن بود ببریم یا ببازیم ولی در نهایت توانستیم با یک نتیجه عالی به بازی خاتمه دهیم".

 

 

دیدگاه‌ها