کد خبر : 1690849 | 01 تیر 1399 ساعت 13:40 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

الکساندر آرنولد

یورگن کلوپ تجسم باشگاه لیورپول است

ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول از سرمربی این تیم یورگن کلوپ به عنوان تجسم باشگاه یاد کرد و او را کسی خواند که رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کند.

یورگن کلوپ تجسم باشگاه لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد ستاره جوان لیورپول با ستایش از یورگن کلوپ سرمربی این تیم از او به عنوان تجسم باشگاه یاد کرد وگفت کلوپ کسی است که رویاها را به واقعیت تبدیل می‌کند. آرنولد که در آستانه دیدار امروز لیورپول با اورتون در دربی مرسی‌ساید در اولین بازی پساکرونای این تیم صحبت می‌کرد مربی آلمانی را مهمترین کلید موفقیت تیمش دانست.

 

1504602

 

ترنت الکساندر آرنولد در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی گفت:" اگر به روزهایی برگردیم که کلوپ سکان هدایت لیورپول را بدست گرفت، می‌بینید که سطح بازیکنان تیم به مراتب بالاتر رفته. این کار یورگن است. او دست ما را گرفت و بالا آورد. کارهایی که او برای باشگاه کرده واقعا شگفت‌انگیز است".

 

ستاره جوان لیورپول در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:"  یورگن کلوپ تجسم باشگاه است. او با اینکه نه اهل این شهر است و نه حتی اهل انگلیس ولی حالا به یک لیورپولی اصیل تبدیل شده و با این باشگاه خیلی جور شده است. باید به کارهایی که او برای لیورپول کرده احترام گذاشت. هر کسی که با او در ارتباط بوده فقط می‌تواند سپاسگزارش باشد. او اطرافیانش را طوری هدایت می‌کند که بتواننند رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند. کلوپ همیشه برای شخص من و برای باشگاه لیورپول چهره‌ای خاص و شاخص خواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها