کد خبر : 1690863 | 01 تیر 1399 ساعت 14:53 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش اسپورت:

خوشحالی بارسلونا از رد پیشنهاد خیرخواهانه نیمار!

نیمار حاضر بود 13 میلیون یورو از رقم مورد تقاضای خود از بارسا را ببخشد و در عوض قول مساعد خود برای بازگشت را می داد.

خوشحالی بارسلونا از رد پیشنهاد خیرخواهانه نیمار!

به گزارش "ورزش سه"، نیمار سال 2017 و پس از جدایی از باشگاه بارسلونا به دادگاه شکایت کرد و مدعی شده بود که باشگاه کاتالان رقم 43.6 میلیون یورو به‌عنوان پاداش به وی بدهکار است، اما دو روز پیش باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دادگاهی در بارسلونا حکم را به سود آنها صادر کرده و ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به پرداخت 6.7 میلیون یورو نیز متهم شده است.

 

 

1501699

 

 

پاداش مربوط به تمدید قرارداد او در اکتبر 2016 بود و بارسلونا اعتقاد داشت وقتی نیمار نسبت به تعهد خود پایبند نبوده و این باشگاه را ترک کرد، قاعدتا نباید پادشی هم به او پرداخت می شد.

 

طبق ادعای اسپورت، پاییز سال گذشته و در جلسه وکیل نیمار با نماینده بارسلونا، بحث بخشودگی 13 میلیون یورویی از سوی نیمار مطرح شد. ستاره برزیلی حاضر بود 30 میلیون یورو دریافت کند و وعده داده بود که تمام همکاری های لازم برای بازگشت به بارسا را هم انجام خواهد داد و با پی اس جی نیز وارد جنگ می شود اما بارسلونا این پیشنهاد را رد کرد چرا که اطمینان داشت در این نبرد حقوقی با نیمار پیروز خواهد شد.

در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و اکنون باید 6.7 میلیون یورو هم از نیمار بگیرد. ستاره برزیلی قصد دارد در این زمینه تقاضای فرجام بدهد.

 

 

1504265

دیدگاه‌ها