کد خبر : 1690879 | 01 تیر 1399 ساعت 15:55 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرق زیادی بین آلمان و انگلیس هست

کلوپ: در انگلیس حس می کنم آدم فضایی هستم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از تفاوت های فرهنگی بین کشورش آلمان با انگلیس حیرت زده است.

کلوپ: در انگلیس حس می کنم آدم فضایی هستم

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال و دیگر فعالیت های اجتماعی از ماه مارس در انگلیس تعطیل شد. شیوع کرونا علت این اتفاق بود اما آلمان اولین کشور اروپایی بود که با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا فوتبال را از سر گرفت و انگلیس در این زمینه آخرین کشور بود.

 

 

But Klopp feels perfectly safe about the return to football with rigorous testing carried out

 

 

عجیب اینکه از 26 خرداد دولت انگلیس ماسک زدن و پوشیدن دستکش در محیط های بسته مثل فروشگاه ها و رستوران ها را اجباری کرد در حالی که برای مثال در آلمان، ایتالیا و اسپانیا، از دو ماه پیش از این مساله اجباری شده بود.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از این همه تاخیر در قانونی شدن استفاده از ماسک و دستکش در انگلیس شگفت زده است.

 

 

1504603

 

 

کلوپ که در نشست خبری دربی مرسی ساید برابر اورتون شرکت کرده بود، به این قضیه هم واکنش نشان داد و گفت:« به خوبی می دانم که در انگلیس و آلمان چه می گذرد. اگر یک آدم فضایی از بالا به این دو کشور نگاه کند، تصور می کند از دو سیاره متفاوت هستند.

از دیدگاه شخصی، نمی دانم چرا در انگلیس از 15 ژوئن تازه استفاده از دستکش و ماسک اجباری شده است در حالی که کشورهای دیگر 4 یا 5 هفته زودتر این قضیه را قانونی کردند. شاید بتوانید در مورد اهمیت استفاده از ماسک و دستکش بحث کنید ولی همه کشورهایی که زودتر استفاده از این دو را اجباری کردند، از لحاظ تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی کرونا، شرایطی بهتر از انگلیس دارند و این یک واقعیت است.»

 

 

1501443

 

 

کلوپ ادامه داد:« اگر در آلمان بخواهید به یک فروشگاه بروید و ماسک نداشته باشید، از ورودتان جلوگیری می شود. شما با ماسک به هر فروشگاهی و حتی به آرایشگاه و رستوران هم بروید.

اینجا یک روز من به پمپ بنزین رفتم و تنها کسی بودم که ماسک به صورت داشت و احساس کردن از سیاره دیگری آمده ام و یک بیگانه هستم. من تا زمانی که به من نگویند کرونا ریشه کن شده، از ماسک و دستکش استفاده خواهم کرد و به همه نیز آن را توصیه می کنم.»

 

لیورپول امشب کار خود در شروع مجدد لیگ برتر انگلیس را از دیدار برابر اورتون در گودیسون پارک شروع خواهد کرد و به تنها دو برد تا قطعی کردن قهرمانی نیاز دارد.

 

 

دیدگاه‌ها