کد خبر : 1690935 | 01 تیر 1399 ساعت 18:46 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

شروع فوتبال نشاط را به جامعه تزریق می‌کند

مطهری: منتظر تعیین تکلیف بیرانوند هستیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دیروز که هفته پنجم تمرینات شروع شد، سعی کردیم تیم را به آن شرایطی که دوست داریم، برسانیم.

مطهری: منتظر تعیین تکلیف بیرانوند هستیم

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه بازی دوستانه این تیم برابر شهرخودرو گفت: برگزاری بازی ها کمک می کند که در نهایت تیم ملی شرایط بهتری داشته باشد یا اینکه تیم های آسیایی باقدرت بیشتری در لیگ قهرمانان حاضر شوند. حالا دوستان یکسری استدلال برای خودشان دارند. ما هم همیشه گفتیم اولویت باشگاه پرسپولیس و کادرفنی سلامتی ورزشکاران و جامعه است. 


وی افزود: به نظرم با شروع فوتبال شور و نشاط خاصی به جامعه تزریق می شود و مردم در این شرایط سخت با فوتبال یک مقدار آرامش و حس بهتری پیدا می کنند. 


مربی تیم پرسپولیس درباره وضعیت دروازه بان های این تیم گفت: رادوشوویچ که دروازه‌بان خوبی است و نفر ذخیره او هم گلر جوانی است و نیاز به تجربه بیشتری دارد. علیرضا بیرانوند با تیم آنتورپ قرارداد بسته و منتظر هستیم تا ببینیم که وضعیت او چه می شود. 


مطهری در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به فرم ایده آل خود رسیده یا خیر، عنوان کرد: وقتی  شما 3 ماه دور از شرایط مسابقه و چیزی نزدیک 70 روز دور از تمرین باشید، طبیعی است که بدن ها آن وضعیت همیشگی را ندارد. از دیروز که هفته پنجم تمرینات شروع شد، سعی کردیم تیم را به آن شرایطی که دوست داریم، برسانیم. اینکه بتوانیم تیم را به شرایط آرمانی برسانیم، چند هفته زمان می برد و امیدوارم هر هفته که می گذرد، بهتر شویم.

دیدگاه‌ها