کد خبر : 1690940 | 01 تیر 1399 ساعت 18:59 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: یوونتوس تا لحظه آخر تحت فشار بود

استفانو پیولی، سرمربی میلان تاکید کرد ممکن است هر اتفاقی تا پایان فصل برای این تیم رخ بدهد.

پیولی: یوونتوس تا لحظه آخر تحت فشار بود


به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از کوپا ایتالیا با شکست مقابل یوونتوس، حالا تنها امید میلان برای ادامه فصل و کسب سهمیه اروپایی سری آ خواهد بود. استفانو پیولی در نشست خبری پیش از بازی با لچه حاضر شده و مدعی شد تیمش برای ادامه فصل هنوز امیدوار است.

 

استفانو پیولی گفت: "اگر فصل با تعطیلی پایان می یافت ما حسرت می خوردیم، اما حالا 12 بازی برای گرفتن سهمیه حضور در اروپا باقی مانده است. ما زمینه لازم را برای رسیدن به هدف فراهم کرده ایم و باید هر چه سریعتر این کار را انجام دهیم، زیرا در مقطع 40 روزه باید در مورد همه چیز قمار می کنیم. اگر پیروز نشوید از نتیجه حاصل شده می آموزید، بنابراین امیدوارم که درسهای ارزشمند زیادی یاد گرفته باشیم.

 

1477168

 

به ناچار این یک فصل متفاوت بعد از یک فاصله سه ماهه است اما ترکیب تیم متمرکز و با انگیزه است. ما خیلی برای موفقیت در کوپا تلاش کردیم و حذف شدن بدین طریق ناامید کننده است، اما یوونتوس را تا آخر تحت فشار قرار دادیم. بزرگترین حسرت مربوط به دیدار اول است که بخشی از آن اشتباهات خودمان و بخشی دیگر مربوط به تصمیمات داوری است.

 

فصل بعد؟ موقعیت ما در جدول منعکس کننده کیفیت ما نیست و ما فرصت برای اثبات خودمان داریم. سپس مدیران باید تصمیم می گیرند. همه مربیان در یک قایق هستند، ما بر اساس نتایج زندگی می کنیم و می میریم. ما در حال حاضر در اروپا نیستیم و هر چیزی می تواند طی 40 روز آینده تغییر کند."

دیدگاه‌ها