کد خبر : 1690981 | 01 تیر 1399 ساعت 21:41 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ویلا 1 - 2 چلسی؛ قدرت نمایی لمپارد در نیمه مربیان

چلسی در دیداری دشوار موفق شد با نتیجه 1-2 آستون ویلا را مغلوب کند.

ویلا 1 - 2 چلسی؛ قدرت نمایی لمپارد در نیمه مربیان


به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اولین دیدار بعد از دوران تعطیلی سه ماهه و در حالیکه در نیمه اول با شکست مقابل ویلا راهی رختکن شده بود، در نیمه دوم و در فاصله ای کوتاه دو بار موفق به گلزنی شد و به سه امتیاز حساس دست یافت.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم بیشتر در میانه میدان میدان بودند. در دقیقه 17 و روی همکاری گرلیش و القاضی، ویلا صاحب موقعیت شد که ضربه القاضی با حضور به موقع کریستنسن دفع شد.

 

دقایقی بعد میسون مونت از فاصله ای دور اقدام به ضربه زدن کرد، اما واکنش مناسب نیلند مانع فرو ریختن دروازه ویلا شد و این موقعیت از دست رفت.

 

در دقیقه 34 و روی ضدحمله سریع آستون ویلا، القاضی می توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند، اما کپا با واکنشی تماشایی دروازه چلسی را نجات داد.

 

1504735

 

اما در دقیقه 43 دروازه چلسی باز شد. بازیکنان ویلا صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و در نهایت ارسال داگلاس لوییز و ضربه بازیکن ویلا توسط کپا دفع شد، اما ضربه دقیق کورتنی هاوس در ریباند دهانه دروازه تبدیل به گل شد و نیمه نخست با برتری 0-1 آستون ویلا به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و اولین موقعیت در دقیقه 54 ایجاد شد، اما ضربه سر محکم اولیویه ژیرو روی ارسال سزار آسپلیکوئتا به بیرون رفت.

 

1504738

 

1504737

 

اما در ادامه چلسی در فاصله ای کوتاه به دو گل رسید. رئس ارسال مواج آسپلیکوئتا، این کریستن پولیسیچ بود که در دهانه دروازه موفق شد با یک ضربه دقیق به طاق دروازه ویلا کار را به تساوی کشاند.

 

اما در دقیقه 63 باز هم چلسی موفق به گلزنی شد. باز هم با ارسال آسپلیوئتا، این بار ژیرو در محوطه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافع ویلا وارد دروازه شد و چلسی پیش افتاد.

 

1504736

 

در دقیقه 68 ویلا فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر هاوس روی ارسال گرلیش با اختلاف کمی از بالای دروازه چلسی به بیرون زمین رفت.

 

دقایقی بعد چلسی می توانست به گل سوم هم دست یابد، اما ضربه محکم ویلیان با مهار نیلند همراه شد و در نهایت توپ به کرنر رفت. در دقیقه 88 ویلا تا استانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت، اما ضربه جوتا از درون محوطه به زاویه مخالف با کمترین فاصله ممکن به بیرون رفت در نهایت چلسی با همان نتیجه 1-2 ویلا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها