کد خبر : 1690989 | 01 تیر 1399 ساعت 22:40 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: مهم بود که بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی پس از پیروزی تیمش مقابل استون ویلا ابراز خوشحالی کرد.

لمپارد: مهم بود که بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در اولین دیدار خود بعد از پیگیری مجدد رقابت های لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا بود و در حالی که ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، نهایتاً دو بار دروازه میزبان را گشود تا یک پیروزی دلچسب کسب کرده باشد. شاگردان فرانک لمپارد با این پیروزی 51 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رتبه چهارم جدول تثبیت کردند.

 

 

1504738

 

 

فرانک لمپارد در پایان بازی پیرامون این پیروزی گفت: " من واقعا از عملکرد تیم رضایت دارم. ما توپ را به خوبی جابجا کردیم اما گل خوردیم و این بخشی از اتفاقی بوده که در طول این فصل برای ما رخ داده است. از پیروزی در دیدار مقابل استون ویلا خوشحال هستیم. برای ما مهم بود که بتوانیم شروع خوبی داشته باشیم. با این حال فکر می‌کنم که باید بیشتر از اینها پیشرفت کنیم."

 

لمپارد درباره عملکرد کریستین پولیسیچ که بعد از ورود به زمین موفق به گلزنی شد نیز گفت: " با وجود کریستین و بارکلی که به خوبی تمرین کرده اند، من مشکل بزرگی برای انتخاب ترکیب اصلی داشتم. این در ذهن من وجود داشت که آنها را خیلی زود در نیمه دوم به زمین بفرستم. آنها اهمیت خود را برای ما نشان دادند.

 

پوولیسیچ عطش زیادی برای موفقیت داشت. او به خوبی تمرین کرده و توانایی اش برای ورود به محوطه جریمه بسیار فوق العاده است. فکر می‌کنم که او می‌تواند گل‌های زیادی برای چلسی به ثمر برساند."

 

 

1504737

دیدگاه‌ها