کد خبر : 1691005 | 02 تیر 1399 ساعت 00:23 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون 0-0 لیورپول: قهرمانی کمی به تاخیر افتاد

لیورپول در اولین بازی اش بعد از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر، در دربی مرسی ساید مقابل اورتون به تساوی 0-0 رسید.

اورتون 0-0 لیورپول: قهرمانی کمی به تاخیر افتاد

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که با 22 امتیاز برتری نسبت به سیتی، پای به این دیدار گذاشتند، با پیروزی در این دیدار، تنها به یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز داشتند اما با تساوی امشب احتمالا باید کمی بیشتر برای قطعی کردن قهرمانی شان صبر کنند.

اورتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که حرکت خوب ریچارلیسون و پاس در عرض او، به شکل خطرناکی از مقابل دروازه لیورپول عبور کرد. 5 دقیقه بعد نوبت لیورپولی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما ضربه تاکومی مینامینو از بالای دروازه جوردن پیکفورد به بیرون رفت.

 

1504764

 

در ادامه این لیورپولی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 30 بود که ارسال خطرناک ترنت الکساندر آرنولد می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما ضربه سر خطرناک جوئل ماتیپ، از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 34، روی یک ضدحمله خطرناک بار دیگر لیورپولی ها صاحب موقعیت شدند ولی ضربه فیرمینو هم راهی به چهارچوب دروازه اورتون پیدا نکرد. در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب یکی دو موقعیت خوب هم شدند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری لیورپول شروع شد و در دقیقه 51، نبی کیتا بعد از یک و دو با فیرمینو، صاحب موقعیت شد اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. برتری قرمزها ادامه داشت اما در دقیقه 61، روی پاس کالورت لوین، این ریچارلیسون بود که صاحب موقعیت شد اما این مهاجم برزیلی نتوانست تحت فشار فن دایک، ضربه نهایی اش را خوب بزند و توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد این لیورپولی ها بودند که صاحب یک ضربه آزاد شدند اما شوت الکساندر آرنولد به دیوار دفاعی برخورد کرد و از بالای دروازه میزبان به بیرون رفت.

 

1504765

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 80، چیزی نمانده بود که اورتون به گل برتری برسد اما بازیکنان لیورپول به هر ترتیب ممکن دروازه شان را نجات دادند. ابتدا این ریچارلیسون بود که با یک ارسال خطرناک، کالورت لوین را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه پشت پای این بازیکن را آلیسون دفع کرد. روی توپ برگشتی، دیویس می توانست کار را تمام کند ولی این بار دخالت گومز باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند و به بیرون برود.

فشار حملات اورتون ادامه پیدا کرد و این تیم در دو دقیقه بعدی، صاحب دو موقعیت خوب دیگر شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.

در دقایق پایانی این لیورپولی ها بودند که تا اندازه ای پیش کشیدند و در وقت های اضافه، چیزی نمانده بود که فابینیو در وقت های اضافه، روی یک ضربه آزاد، گل برتری لیورپول را به ثمر برساند اما پیکفورد با یک واکنش به موقع، تو را به بیرون فرستاد و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها