کد خبر : 1691015 | 02 تیر 1399 ساعت 01:30 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: خوش شانس بودیم که یک امتیاز گرفتیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که تیمش با خوش شانسی توانست در دیدار امشب مقابل اورتون، به تساوی بدون گل برسد.

کلوپ: خوش شانس بودیم که یک امتیاز گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سه ماه دوری از میادین به دلیل شیوع ویروس کرونا، لیورپولی ها امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر گودیسون پارک، به مصاف رقیب همشهری رفتند و در نهایت در حالی به تساوی بدون گل رسیدند که روی بهترین موقعیت بازی، تام دیویس تیر دروازه لیورپول را به لرزه درآورد. لیورپول به 5 امتیاز دیگر برای رسیدن به قهرمانی نیاز دارد و کلوپ تایید کرد که تیمش با خوش شانسی به این یک امتیاز رسید.

او به اسکای اسپورت گفت:" ما در آن صحنه خوش شانس بودیم اما به غیر از آن، بازی را در کنترل داشتیم. ما موقعیت های زیادی نداشتیم. در بیشتر دقایق، تیم برتر میدان بودیم اما آنها بزرگترین موقعیت بازی را داشتند. شرایط اینطور بود.

بازی یک مبارزه واقعی بود. هر دو تیم نشان دادند که درک کرده اند که این یک دربی است؛ حتی بدون تماشاگر. دیداری درگیرانه و فیزیکی بود. شما دربی هایی که قبلا داشتیم را دیده بودید. آنها هیچ وقت بهتر از این نبودند.هر دو تیم دیوانه وار مبارزه کردند و در نهایت، بازی خیلی جذابی نشد.

 

1504765

 

ما می توانیم نسبت به این بازی در گودیسون پارک، خیلی بهتر شویم. بازی درگیرانه ای بود و ما برای آن آماده بودیم. بازیکنان کاملا آماده بازی بودن. من کار دفاعی مان را واقعا دوست داشتم. پرس از جلو، پرس در خط میانی و پرس متقابلِ خوب. ما توپ گیری زیادی انجام دادیم."

لیورپول در دیدار بعدی باید مقابل کریستال پالاس قرار بگیرد و کلوپ امیدوار است که تیمش خلاقیت بیشتری داشته باشد و نمایشی هجومی تر ارائه بدهد:" البته می خواهیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنی. ما باید در موقعیت ها، بهتر کار کنیم؛ در پاس دادن توپ، شوت در لحظه مناسب و ارسال ها.

ما نیمه دوم را بهتر آغاز کردیم اما اورتون واقعا خوب دفاع کرد. آنها تلاش کردند تا مراقب سادیو مانه و ترنت الکساندر آرنولد باشند و ما به اندازه کافی هوشیار نبودیم تا از فضاها برای بازیکن دیگری استفاده کنیم.  من بازی دیروز پالاس را تماشا کردم و آنها تیم خوبی هستند. کار سختی داریم."

دیدگاه‌ها