کد خبر : 1691017 | 02 تیر 1399 ساعت 02:11 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 2-1 سمپدوریا: سه امتیاز با یک نیمه درخشان

اینتر در دیداری خانگی موفق شد مقابل سمپدوریا به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.

اینتر 2-1 سمپدوریا: سه امتیاز با یک نیمه درخشان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته با ارائه نمایشی درخشان در نیمه اول توانستند دو بار دروازه حریف را باز کنند و در نهایت با همین دو گل، به امتیاز این دیدار خانگی رسیدند.

اینتری ها بازی را هجومی آغاز کردند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 10 به گل رسیدند. روی یک حرکت هماهنگ تیمی بود که روملو لوکاکو با پاس کریستین اریکسن صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1504774

 

بعد از این گل، برای دقایقی بازیکنان میهمان ابتکار عمل را در دست گرفتند اما موقعیت ویژه ای روی دروازه اینتر ایجاد نکردند. پس از آن بار دیگر شاگردان کونته بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 33، روی یک حرکت تیمی عالی، توانستند به گل دوم برسند.

این بار لوکاکو بود که با یک فرار از سمت راست، حرکت آغاز کرد و پاس او به داخل محوطه جریمه را آنتونیو کاندروا به لائوتارو مارتینس رساند و مهاجم آرژانتینی هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.

 

1504775

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و این بازیکنان سمپدوریا بودند که در آخرین دقایق این نیمه می توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد تا این نیمه با برتری 2-0 اینتر به پایان برسد.

نیمه دوم را هم اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل سوم برسند اما لوکاکو نتوانست از موقعیت خوبی که اریکسن برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

در مقابل این سمپدوریا بود که روی اولین موقعیت جدی اش در نیمه دوم، به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ابتدا ضربه سر گابیادینی به تیر دروازه برخورد کرد و سپس تورسبی با یک ضربه بغل پای نه چندان محکم، دروازه اینتر را باز کرد.

 

1504776

 

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و بازی پرفشار بازیکنان سمپدوریا، مانع از این می شد که اینتری ها بتوانند نمایش خوب شان در نیمه اول را تکرار کنند.

بازی به همین ترتیب ادامه داشت و دو تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه هم شدند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت اینتر توانست با پیروزی 2-1، به سه امتیاز این دیدار خانگی برسد.

دیدگاه‌ها