کد خبر : 1691049 | 02 تیر 1399 ساعت 10:00 | 5K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: اینتر هنوز از قهرمانی ناامید نیست

آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان بعد از پیروزی تیمش مقابل سامپدوریا می‌گوید اینتر هنوز از قهرمانی در این فصل ناامید نشده است.

کونته: اینتر هنوز از قهرمانی ناامید نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه اینترمیلان دیروز در هفته بیست و ششم سری آ موفق شد حریفش سامپدوریا را 2-1 شکست دهد، آنتونیو کونته سرمربی این تیم می‌گوید با وجود اینکه اینتر در جدول از یوونتوس و لاتزیو عقب‌ افتاده ولی اینتری‌ها هنوز از قهرمانی در پایان فصل ناامید نشده‌اند و به هفته‌های آتی امید زیادی دارند.

 

اینتر که در حال حاضر در رتبه سوم جدول است دیروز در اولین بازی پساکرونای خود موفق شد سامپدوریا را 2-1 شکست دهد. اینتر که نیمه اول را درخشان به پایان برد با دو گل روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز به این پیروزی دست یافت.

 

1504810

 

کونته در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" ما امروز هیچ چاره‌ای جز پیروزی نداشتیم تا بتوانیم فاصله شش امتیازی‌مان با صدر را کمتر کنیم. ما هنوز امیدواریم که در ادامه بتوانیم کاری استثنایی انجام بدهیم".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" بله این درست است که ما می‌توانستیم در بازی امروز خیلی زودتر کار را تمام کنیم ولی نتوانستیم فرصت‌هایمان را از همان اوایل بازی به گل تبدیل کنیم. در عوض، در اولین حمله سامپدوریا گل خوردیم و این ما را کمی عصبی کرد. با همه این اوصاف، ما عملکرد خوبی داشتیم".

 

کونته در ادامه گفت:" امیدوارم این بازی‌ها به ما کمک کند تا این را درک کنیم که باید در بازی حریف را از همان اول از پا در بیاوریم و به محض اینکه فرصت بدست آمد کار را تمام کنیم. ما 12 بازی در پیش داریم و 6 امتیاز با صدر جدول اختلاف. هیچ جایی برای اشتباه کردن نیست. این در حالی است که یوونتوس و لاتزیو اگر هم اشتباه بکنند مشکل چندانی نخواهند داشت".

 

 

دیدگاه‌ها