کد خبر : 1691020 | 02 تیر 1399 ساعت 02:30 | 29.3K بازدید | 8 دیدگاه

سوسیداد 1-2 رئال: بازگشت به صدر

رئال مادرید با پیروزی 2-1 مقابل سوسیداد، با بارسلونا هم امتیاز شد و به دلیل نتیجه بهتر در دیدارهای رودررو، به صدر جدول لالیگا صعود کرد.

سوسیداد 1-2 رئال: بازگشت به صدر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در نیمه اول نتوانستند دروازه سوسیداد را باز کنند، در نیمه دوم دو بار توسط سرخیو راموس (پنالتی) و کریم بنزما به گل رسیدند و در نهایت به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در همان دقیقه 2، روی پاس والورده، وینیسیوس صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در ادامه بازی متعادل شد و این تیم میزبان بود که بیشتر توپ را در اختیار داشت. بازی با همین روند ادامه داشت و دو تیم حملات نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد.

 

1504792

 

در دقیقه 43، حرکت خوب وینیسیوس، می توانست به گل اول بازی منجر شود اما رِمیرو مانع از گلزنی او شد و بنزما هم به دلیل قرار داشتن در آفساید، نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شد. وینیسیوس که پا به توپ وارد محوطه جریمه سوسیداد شده بود، توسط یورنته سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. راموس پشت ضربه قرار گرفت و با فریب رمیرو، گل اول بازی را به نام  خود ثبت کرد.

 

1504794

 

بعد از این گل سوسیداد پیش کشید و در دقیقه 64، این تیم صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما ضربات مرینو و مونرئال، راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد. در دقیقه 68، عدنان یانوزای موفق شد با یک ضربه دیدنی دروازه رئال را باز کند اما داور به دلیل قرار داشتن مرینو در آفساید و موثر بودن در جریان بازی، این گل را نپذیرفت.

در مقابل این رئال بود که در دقیقه 70 به گل دوم رسید. روی ارسال فده والورده بود که بنزما در محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی نه چندان محکم، دروازه را باز کرد. روی این صحنه به نظر می رسید که بنزما با دست توپ را کنترل کرده اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را پذیرفت.

 

1504793

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و سرانجام در دقیقه 83، به گل رسید. روی ارسال روبرتو لوپس بود که توپ روی تیر دوم به میکل مرینو رسید و او هم با یک ضربه پای چپ تماشایی، دروازه کورتوا را باز کرد.

تیم میزبان برای زدن گل تساوی پیش کشید اما چیزی نمانده بود که رئال در وقت های اضافه روی یک ضدحمله، به گل سوم برسد ولی آسنسیو نتوانست ضربه نهایی را به خوبی بزند. در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده، الوستوندو می توانست گل تساوی سوسیداد را به ثمر برساند اما ضربه سر او تبدیل به گل نشد و در نهایت بازی با برتری 2-1 رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها