کد خبر : 1691040 | 02 تیر 1399 ساعت 09:20 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آلیسون گلری در کلاس جهانی است

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل اورتون از آلیسون سنگربان این تیم به عنوان دروازه‌بانی در کلاس جهانی یاد کرد.

کلوپ: آلیسون گلری در کلاس جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه لیورپول در اولین بازی دوران پساکرونای خود در خانه اورتون و در دربی مرسی‌ساید مقابل اورتون با تساوی بدون گل متوقف شد، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول به ستایش از دروازه‌بان تیمش آلیسون پرداخت و از او به عنوان ستاره‌ای در کلاس جهانی یاد کرد.

 

1504801

 

در بازی دو تیم در گودیسون پارک، آلیسون در نیمه دوم با یک سیو استثنایی مانع از گلزنی دومینیک کلاورت لوین مهاجم اورتون شد تا از شکست تیمش در این بازی جلوگیری کند. اگر آن توپ گل می‌شد اورتون می‌توانست برای اولین بار از سال 2010 در یک دربی مرسی‌ساید مقابل لیورپول به پیروزی برسد. حالا لیورپول امیدوار است سیتی امروز نتواند حریفش برنلی را شکست دهد تا شاگردان کلوپ در بازی بعدی خود با پیروزی مقابل کریستال پالاس، قهرمانی‌شان را قطعی کنند.

 

کلوپ در پایان بازی با ستایش از آلیسون گفت:" این خیلی چیزها را درباره آلیسون نشان می‌دهد. ما نباید اهمیت او را دست کم بگیریم. او واقعا برجسته است. آلیسون یک دروازه‌بان در کلاس جهانی است. کسی که در طول 90 دقیقه عملا کار خاصی ندارد ولی وقتی ناگهان به او نیاز است، می‌درخشد".

 

 

دیدگاه‌ها