کد خبر : 1691044 | 02 تیر 1399 ساعت 09:34 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان نساجی بعد از تصادف؛ او مصدوم است (عکس)

محمد عباس زاده که به تازگی از یک سانحه رانندگی جا سالم بدر برد دیروز از نزدیک نظاره گر بازی دوستانه نساجی در برابر نیروی زمینی بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده نه به خاطر تصادف بلکه به خاطر اتفاقات فوتبالی مصدوم شده و اینروزها به همراه نساجی تمرین نمی کند. بر همین اساس به نظر می رسد در هفته های پیش روی لیگ برتر و دست کم در بازی نخست در برابر تراکتور همراه تیم نخواهد بود.

 

تماشای این بازی هم چنان که برای کادر فنی تیم نساجی ناراحت کننده بود برای کاپیتان هم خاطرات خوشی به همراه نداشت به این خاطر که در جریان بازی دو بازیکن جوان تیم نساجی مصدوم شدند و شاید هفته ها به همراه تیم نباشند. یکی احسان قهاری و دیگری سعید کریمی. با اضافه شدن این دو بازیکن به جمع بازیکنان مصدوم نساجی به نظر می رسد اندیشه تاکتیکی محمود فکری در هفته های باقی مانده لیگ برتر دستخوش تغییر شود.

 

نساجی در بازی با تراکتور به طور حتم این سه بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. محمد عباس زاده اینروزها در تهران فیزیوتراپی می کند تا رفته رفته برای حضور دوباره در ترکیب نساجی آماده شود. در غیاب او نگاه ها در خط حمله به مهاجمانی چون مهدی نظری خواهد بود.

 

عکس: محمد کرمعلی

 

1504805

 

دیدگاه‌ها