کد خبر : 1691059 | 02 تیر 1399 ساعت 10:20 | 20K بازدید | 7 دیدگاه

کارشناس مارکا

همه تصمیم‌های داوری بازی رئال درست بود

کارشناس داوری مارکا درباره صحنه‌های جنجالی بازی دیروز رئال مادرید می‌گوید گل یانوزای مهاجم سوسیداد در موقعیت آفساید به نظر رسیده ولی گل بنزما کاملا درست بوده.

همه تصمیم‌های داوری بازی رئال درست بود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه صحنه‌های بحث‌برانگیز داوری دیدار دیشب رئال مادرید و سوسیداد که در نهایت با پیروزی 2-1 لوس بلانکوس به پایان رسید جنجال زیادی به پا کرده و بسیاری از هواداران دیگر تیمهای اسپانیایی معتقدند داور به سود رئال سود زده و سه امتیاز به این تیم هدیه داده، کارشناس داوری مارکا در بررسی مهمترین دو صحنه جنجالی این بازی می‌گوید تصمیم داور درست بوده است.

 

1504817

 

در اولین صحنه بحث‌برانگیز بازی، درحالیکه رئال 1-0 از حریف پیش افتاده بود، عدنان یانوزای مهاجم سوسیداد روی یک ارسال کرنر، از گوشه محوطه جریمه دروازه رئال را باز کرد ولی داور این گل را پذیرفت و حکم داد که میکل مرینو بازیکن سوسیداد که در آفساید قرار داشته روی این گل تاثیرگذاری کرده.

 

خوان آندوخار اولیور، داور سابق و کارشناس داوری مارکا درباره این صحنه گفت:" بازیکن سوسیداد در مسیر شوت قرار داشت و به همین علت است که این گل باید مردود شود".

 

1504816

 

اما درست لحظاتی بعد از این صحنه، کریم بنزما در آنسوی زمین دروازه سوسیداد را باز کرد تا رئال 2-0 از حریفش پیش بیفتد.

 

کارشناس داوری مارکا درباره این گل گفت:" این گل صحیح است چرا که در زمان کنترل توپ تماسی با دست اتفاق نمی‌افتد".

 

آندوخار اولیور همچنین اعلام پنالتی در اوایل بازی به سود رئال که توسط سرخیو راموس به گل تبدیل شد را هم درست ارزیابی می‌کند.

 

 

دیدگاه‌ها