کد خبر : 1691091 | 02 تیر 1399 ساعت 12:37 | 8.2K بازدید | 3 دیدگاه

کورتوا: تصمیم داور و VAR درست بود

تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید از تصمیم VAR برای در مورد رد کردن گل سوسیداد دفاع کرد و گفت صحنه جنجالی را شخصا ندیده است.

کورتوا: تصمیم داور و VAR درست بود

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید از تصمیم داور دیدار دیروز این تیم مقابل سوسیداد برای مردود کردن گل عدنان یانوزای بازیکن سوسیداد که بعد از بررسی توسط VAR اتخاذ شد دفاع کرد ولی گفت که به دلیل کور شدن خط دیدش نتوانسته دید خوبی نسبت به صحنه داشته باشد.

 

1504869

 

در نیمه دوم مسابقه زمانی که رئال با گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی پیش افتاده بود، یانوزای دروازه کورتوا را باز کرد ولی گل او به دلیل در آفساید قرار گرفتن میکل مرینو دیگر بازیکن سوسیداد از سوی داور مردود شد. دقایقی بعد کریم بنزما گل دوم رئال را وارد دروازه کرد و با وجود اعتراض سوسیداد به خطای هند بنزما، داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به درستی گل داد.

 

کورتوا درباره جنجال داوری مربوط به گل مردود شده یانوزای گفت:" وقتی بازیکن حریف شوت زد سه نفر جلوی من بودند و خط دیدم را گرفته بودند. مرینو، یک بازیکن دیگر از سوسیداد و یکی از بچه‌های ما جلوی دید من بودند. من در نهایت چیزی ندیدم. وقتی نمی‌توانید توپ را ببینید و توپ با سرعت از شما رد می‌شود تقصیری متوجه دروازه‌بان نیست. ولی موقعیت آفساید بوده".

 

سنگربان رئال مادرید در ادامه گفت:" تصمیم داور ممکن است اشتباه یا درست باشد ولی تا جایی که به من مربوط است من توپ را ندیدم. VAR برای همین بوجود آمده و به نظر من تصمیم درستی گرفته".

 

 

دیدگاه‌ها